Ogilvy UK, одне з провідних рекламних агентств світу, оголосило, що більше не буде співпрацювати з інфлюенсерами, які ретушують свої обличчя або тіла в кампаніях брендів, в рамках ініціативи по боротьбі з «недугами» соціальних мереж.
Рахул Тітус, керівник відділу впливу Ogilvy, говорить, що споживачі дивляться на творців контенту як на «автентичну сторону» маркетингу, але оскільки їхні зображення стали спотвореними, тепер це «шкідливо» для тих, хто відвідує соцмережі.
Крім того, Тітус сподівається, що рішення агентства не працювати з інфлюенсерами, які змінюють свої фотографії, допоможе уряду Великобританії прийняти законопроект про змінене цифровим шляхом зображення тіла, який вимагатиме від представників бренду розкривати відредагований контент споживачам.
Усі відредаговані спонсорські або платні публікації інфлюенсерів припиняться до грудня цього року.
Протягом наступних двох місяців агентство планує запровадити зміни в окремі етапи: спочатку консультуючи бренди та інфлюенсерів щодо нової політики, а потім впроваджуючи заборону. Усі відредаговані спонсорські або платні публікації інфлюенсерів припиняться до грудня цього року.