Обсяги рекламного ринку, в тому числі і маркетингових послуг вагомо знизилися. Загалом галузь маркетингових сервісів скоротилася на 60%. Найбільших втрат зазнали Event Marketing and Sponsorship consumer marketing за зрозумілих причин. Trade marketing та Loyalty Marketing втратили половину активності.
Оцінка ринку маркетингових сервісів від Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ).
У 2022 році галузь повноцінно встигла пропрацювати неповні 2 місяці, далі – виключно активності, які найнеобхідніші для ведення бізнесу, і в основному – це маркетингові сервіси діджитал формату: проєкти досліджень онлайн ритейлу, e-commerce промоції, CRM та програми лояльності. Але все одно значне падіння об’ємів спостерігається у всіх напрямках. Івенти, спонсорство та споживчі активації найбільше скоротились, але продовжили існувати як соціальні проєкти та у форматі партнерств з українськими митцями, зірками, фондами та брендами. Основна мета більшості втілених в життя проєктів – це збір коштів для потреб ЗСУ та ТРО, також для забезпечення ринку товарами, створення нових продуктів під потреби армії та населення. Компанії сприяють висвітленню подій на міжнародному рівні, беручи участь та організовуючи заходи на підтримку країни.
У 2023 році умовно можна спрогнозувати аналогічний об’єм 2022, і планується зростання обсягів в цілому на 14%. Відновлення ринку напряму залежить від швидкості Перемоги України.