Образливі коментарі викарбували на зворотному боці медалей спортсменів
26 Лют 2024, 13:32

Образливі коментарі викарбували на зворотному боці медалей спортсменів

У французів є вираз «Le revers de la médaille», який перекладається як «дві сторони однієї медалі». Це означає, що не може бути гарної сторони без поганої.

Понад 4 з 10 французів стверджують, що стали жертвами кібернасильства. Це явище особливо зачіпає молодь у віці 18-24 років, 87% з яких стикалися з кібернасильством, ЛГБТКІ+ людей (85%), людей, які зазнали утисків за расовою приналежністю (71%) та жінок віком до 35 років (65%).

Зважаючи на те, що під час Олімпійських та Паралімпійських ігор 2024 року в Парижі основна увага приділяється спорту, з нагоди Дня безпечного Інтернету страхова компанія Allianz France вирішила висвітлити проблему кібербулінгу на прикладі свідчень спортсменів з ком’юніті Team Allianz.

У той час як дні слави спортсменів і спортсменок добре відомі, образи та цькування, яких вони зазнають протягом своєї кар’єри, менш відомі. Кампанія проти кібербулінгу «Le revers de la médaille», що створена Ogilvy Paris, має на меті посилити вплив завдяки свідченням 8 спортсменів Team Allianz, які розповідають про найбільш показові образи в соціальних мережах, які довелося пережити їм або їхнім колегам.

Їхні свідчення про цькування були викарбувані на зворотному боці медалей і продемонстровані на виставці у Франції, організованій з метою підкреслити контраст між престижем цих трофеїв і наклепом, з яким спортсмени можуть зіткнутися, зокрема, в соціальних мережах.

«Спортсмени часто стають об’єктом цькувань та образ в соціальних мережах, що є зворотнім боком їх спортивного успіху. Проте, ці спортсмени є прикладом для наслідування для громадськості. Ця кампанія, задумана спільно з Ogilvy Paris, розкриває їхню вразливість до кібербулінгу і є способом побудови довіри з боку громадськості. Зважаючи на те, що до Паризької Олімпіади 2024 залишилося лише кілька місяців, Allianz France шукає розумний спосіб передати естафету від спортсмена до людини через дедалі більш тривожну соціальну проблему, яка, на жаль, зачіпає все більше людей», — пояснює Крістоф Депон, директор з питань бренду, реклами, соціальних мереж та партнерств Allianz France.

«Кібербулінг — це лихо, яке, на жаль, часто призводить до мовчання. Ця смілива кампанія повинна стати тривожним дзвінком для всіх жертв і свідків кібербулінгу, заохочуючи їх не мовчати, а заявити про це», — додає Бенжамен Брежо, виконавчий креативний директор Ogilvy Paris.

Розкажіть друзям про новину