27 Лют 2023, 12:46

Nokia змінив дизайн логотипу вперше за 50 років

Фінський виробник обладнання Nokia змінив дизайн свого логотипу, щоб люди не асоціювали його з мобільними телефонами – бізнес, який він залишив майже десять років тому.

Модернізація бренду, про яку було нещодавно оголошено, супроводжується набором нових стратегічних напрямків, покликаних забезпечити швидше зростання у міру того, як світ дедалі частіше впроваджує мобільні технології п’ятого покоління.

Відмовившись від культового логотипу Yale blue, виробник смартфонів представив перероблену версію мотиву на MWC Barcelona, пояснивши, що емблема була заснована на спадщині свого попередника, але з більш сучасним і діджиталізованим нахилом.

Згідно з Reuters, новий логотип не буде дотримуватись одного відтінку, а також використовуватиме різні кольори залежно від його використання.

Хоча новинні агенції повідомляють, що це вперше за майже шість десятиліть, коли технологічна компанія приймає нову ідентичність бренду, Logopedia відстежує попередню зміну логотипу у 1978 році, тобто 50 років тому.

«Новий логотип компанії символізує енергійну, динамічну та сучасну Nokia, демонструючи її цінності та призначення. Він був розроблений як символ співпраці», — йдеться у заяві бренду.

«У свідомості більшості людей ми, як і раніше, є успішним брендом мобільних телефонів, але це не те, чим займається Nokia», — сказав головний виконавчий директор Пекка Лундмарк в інтерв’ю напередодні Всесвітнього мобільного конгресу в Барселоні. «Ми хочемо запустити новий бренд, який приділяє велику увагу мережам та промисловій цифровізації, що повністю відрізняється від застарілих мобільних телефонів».

Телефони марки Nokia, як і раніше, продає компанія HMD Global Oy. HMD отримала ліцензію після того, як корпорація Microsoft, яка купила бізнес у 2014 році, перестала використовувати це ім’я.

Nokia зосередиться на збільшенні частки на ринку постачальників послуг з мережевим обладнанням. Компанія хоче прискорити зростання свого бізнесу із продажу приватних мереж 5G компаніям. За словами генерального директора, корпоративний бізнес досяг 8% частки виручки Nokia у минулому році, і наступна мета — вивести бізнес «на двозначну» територію, в основному за рахунок органічного зростання та невеликих придбань.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео