Ноги закликали молодих спеціалістів шукати роботу своєї мрії в LinkedIn
26 Лют 2025, 11:10

Ноги закликали молодих спеціалістів шукати роботу своєї мрії в LinkedIn

LinkedIn представила свою нову кампанію «Have Itchy Feet?» від агентства VCCP, покликану допомогти молодим фахівцям зорієнтуватися на ринку праці Великобританії і знайти свою наступну можливість з більшою впевненістю і легкістю.

Нова кампанія фокусується на унікальних кар’єрних прагненнях молодих спеціалістів, допомагаючи тим, хто знаходиться на початку своєї кар’єри, знайти можливості працевлаштування, які дійсно відповідають їхнім потребам та цілям.

Кампанія, що втілює британський вислів «itchy feet», включає три різні сценарії, у яких внутрішні монологи працівників, уособлені їхніми власними ногами, розігрують їхні кар’єрні дилеми. Цей гумористичний, жартівливий діалог спрямовує до колекції вакансій LinkedIn як вирішення їхніх кар’єрних проблем.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія складається з трьох роликів, кожен з яких висвітлює ключові уподобання представників покоління Z: гнучкість, кар’єрне зростання та соціальний вплив.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео