Nissan створив колекцію кімоно для команд Формули-Е
09 Кві 2024, 12:25

Nissan створив колекцію кімоно для команд Формули-Е

Автомобільний бренд Nissan створив кімоно для 11 команд-учасників Формули-E, дотримуючись японської концепції омотенаші, або «приймати гостей від щирого серця».

Колекцію кімоно створив японський дизайнер Дзюн Накамура.

Кампанія супроводжується роликом, у якому дизайнер пояснив концепцію омотенаші, водночас втілюючи кімоно в життя. Він cказав командам-суперницям: «Влаштовуйтеся зручніше, але не надто зручно».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія була створена з нагоди того, що 30 березня Токіо вперше приймав гонку Формули-E.

Розкажіть друзям про новину