Nike розповів, що насправді є перемогою для паралімпійських спортсменів
27 Сер 2024, 12:24

Nike розповів, що насправді є перемогою для паралімпійських спортсменів

Nike випустив продовження своєї олімпійської кампанії «Winning isn’t for everyone» напередодні старту літніх Паралімпійських ігор 28 серпня.

Новий ролик називається «Winning Is Winning» і має той самий формат, що й оригінальний ролик «Am I a Bad Person?», який дебютував у липні.

У ролику, озвученому фехтувальницею Бебе Віо, показані ігрові кадри паралімпійців, серед яких Віо, Маркус Рем, Беатріс Хац, Нурія Маркес та інші, які демонструють силу та витримку, необхідні для досягнення елітного рівня.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Закадровий голос Віо зазначає, що спортсмени, які потрапляють на Олімпійські та Паралімпійські ігри, не задовольняються трофеями за участь. Вона повторює думку про те, що будь-який спортсмен, який потрапляє на такі елітні змагання, є переможцем, і додає: «Кажуть, що просто бути тут — це вже перемога, брати участь — це вже перемога».

Віо дотримується мислення справжніх спортсменів: «Останній раз, коли я перевіряла, перемога — це перемога».

Ролик «Winning Is Winning» був створений агенцією Wieden + Kennedy Amsterdam.

Розкажіть друзям про новину