Nike розповів, що насправді є перемогою для паралімпійських спортсменів
27 Сер 2024, 12:24

Nike розповів, що насправді є перемогою для паралімпійських спортсменів

Nike випустив продовження своєї олімпійської кампанії «Winning isn’t for everyone» напередодні старту літніх Паралімпійських ігор 28 серпня.

Новий ролик називається «Winning Is Winning» і має той самий формат, що й оригінальний ролик «Am I a Bad Person?», який дебютував у липні.

У ролику, озвученому фехтувальницею Бебе Віо, показані ігрові кадри паралімпійців, серед яких Віо, Маркус Рем, Беатріс Хац, Нурія Маркес та інші, які демонструють силу та витримку, необхідні для досягнення елітного рівня.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Закадровий голос Віо зазначає, що спортсмени, які потрапляють на Олімпійські та Паралімпійські ігри, не задовольняються трофеями за участь. Вона повторює думку про те, що будь-який спортсмен, який потрапляє на такі елітні змагання, є переможцем, і додає: «Кажуть, що просто бути тут — це вже перемога, брати участь — це вже перемога».

Віо дотримується мислення справжніх спортсменів: «Останній раз, коли я перевіряла, перемога — це перемога».

Ролик «Winning Is Winning» був створений агенцією Wieden + Kennedy Amsterdam.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео