«Ні, дякую, я піду пішки»: Reebok та Manors об’єдналися проти гольф-карів
12 Чер 2025, 16:41

«Ні, дякую, я піду пішки»: Reebok та Manors об’єдналися проти гольф-карів

Чи це Марк Твен сказав: «Гольф — це хороша прогулянка, яку зіпсували»?

Що ж, Reebok, можливо, має що сказати з цього приводу, оскільки використовує свій слоган «Ні, дякую, я піду пішки» для нової кампанії, в якій оголошує про співпрацю з гольф-брендом Manors.

Розроблена рекламною компанією Stink Studios, робота показує стильних фанатів гольфу, які виливають свою фрустрацію на ворога поля — гольф-баггі — і цей повільний транспортний засіб стає символом усього, що не так у грі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Режисер Ден Френч у своєму дотепному фільмі та коротких роликах для соціальних мереж показує руйнування у великому (а іноді й мініатюрному) масштабі, використовуючи штучний інтелект і комп’ютерну графіку для посилення ефекту.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео