Чи це Марк Твен сказав: «Гольф — це хороша прогулянка, яку зіпсували»?
Що ж, Reebok, можливо, має що сказати з цього приводу, оскільки використовує свій слоган «Ні, дякую, я піду пішки» для нової кампанії, в якій оголошує про співпрацю з гольф-брендом Manors.
Розроблена рекламною компанією Stink Studios, робота показує стильних фанатів гольфу, які виливають свою фрустрацію на ворога поля — гольф-баггі — і цей повільний транспортний засіб стає символом усього, що не так у грі.
Режисер Ден Френч у своєму дотепному фільмі та коротких роликах для соціальних мереж показує руйнування у великому (а іноді й мініатюрному) масштабі, використовуючи штучний інтелект і комп’ютерну графіку для посилення ефекту.