Netflix вкрав прикраси з постерів Rolex, Chanel та Cartier
04 Жов 2023, 14:21

Netflix вкрав прикраси з постерів Rolex, Chanel та Cartier

Netflix здійснив майстерний трюк, щоб привернути увагу до третього і останнього сезону серіалу «Люпен».

Разом із маркетинговою агенцією Jellyfish France, стримінговий гігант розмістив у різних куточках Франції елегантні постери, що копіюють рекламу розкішних брендів, таких як Rolex, Chanel, Hermès, Cartier, Celine та Tiffany & Co, привласнюючи навіть їхні логотипи та естетику.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Naole Média (@naolemedia)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кілька перехожих поглянуть на ці непомітні принти, не змигнувши оком, тоді як уважні помітять сліди від ювелірних прикрас та годинників на місцях, де вони зазвичай є у рекламі брендів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео