Netflix вкрав прикраси з постерів Rolex, Chanel та Cartier
04 Жов 2023, 14:21

Netflix вкрав прикраси з постерів Rolex, Chanel та Cartier

Netflix здійснив майстерний трюк, щоб привернути увагу до третього і останнього сезону серіалу «Люпен».

Разом із маркетинговою агенцією Jellyfish France, стримінговий гігант розмістив у різних куточках Франції елегантні постери, що копіюють рекламу розкішних брендів, таких як Rolex, Chanel, Hermès, Cartier, Celine та Tiffany & Co, привласнюючи навіть їхні логотипи та естетику.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Naole Média (@naolemedia)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кілька перехожих поглянуть на ці непомітні принти, не змигнувши оком, тоді як уважні помітять сліди від ювелірних прикрас та годинників на місцях, де вони зазвичай є у рекламі брендів.

Розкажіть друзям про новину