Netflix вкрав прикраси з постерів Rolex, Chanel та Cartier
04 Жов 2023, 14:21

Netflix вкрав прикраси з постерів Rolex, Chanel та Cartier

Netflix здійснив майстерний трюк, щоб привернути увагу до третього і останнього сезону серіалу «Люпен».

Разом із маркетинговою агенцією Jellyfish France, стримінговий гігант розмістив у різних куточках Франції елегантні постери, що копіюють рекламу розкішних брендів, таких як Rolex, Chanel, Hermès, Cartier, Celine та Tiffany & Co, привласнюючи навіть їхні логотипи та естетику.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Naole Média (@naolemedia)

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Кілька перехожих поглянуть на ці непомітні принти, не змигнувши оком, тоді як уважні помітять сліди від ювелірних прикрас та годинників на місцях, де вони зазвичай є у рекламі брендів.

Розкажіть друзям про новину