Netflix позиціонував себе в центрі «часу єднання» до Місячного Нового року, замовивши вражаючий зразок мистецтва з паперу для позначення нового календаря.
У партнерстві з креативною компанією Mash та малайзійським художником Ітеном Тео стрімінговий гігант Netflix перевернув сторінку Нового року з азіатським мистецтвом.
Говорячи про традиції, культуру та звичаї, зроблене на замовлення художником-різьбяром по паперу Тео передає зв’язок сімей різних поколінь у час, коли телебачення завжди включене.
Зображуючи бажані атрибути на наступний рік, такі як достаток, багатство та процвітання, у вигляді символічних малюнків риб, монет та квітів, витончена прикраса зображує сім’ю, яка святкує Новий рік з Netflix у центрі уваги.
Річ Ейкерс, директор з креативних сервісів Mash (Азія), сказав: «Створення віртуальної творчої студії та партнерство з неймовірним художником, таким як Ітен, для реалізації такого амбітного бачення – це не проект, яким ви можете займатися щодня. Для нас було честю бути запрошеними до спільної роботи над цим унікальним особистим проектом. Наша команда Virtual Creative Studio, що працює в 15 країнах, і я витратили більшу частину нашої професійної кар’єри на пошуки подібних проектів, можливостей використовувати нашу історію та спадщину в такий корисний спосіб».