Всі звикли бачити в рекламі алкогольних напоїв чоловічу компанію, де кожен герой перед тим, як їхати на шашлики, вирішив сходити в барбершоп, де його поголили під лінієчку та вклали зачіску гелем. Ця компанія зазвичай перед тим, як їсти викликає шеф-кухара просто в ліс, щоб він приготував прямо на кастріку стейк рібай проcмажки medium rare. Дружній вечір завершується похлопуванням по плечу один одного та відкритими усмішками відбілених зубів.
Але зазвичай, коли клієнт приходить в рекламне агентство Невгамовні, то не очікує, що все буде, як зазвичай. Тому, коли Алколайн звернувся за новою рекламною кампанією горілки «Легка рука», то Невгамовні запропонували зробити рекламу, яка нічого і нікого не ідеалізує.
У ролику знялися не моделі 35+ з обкладинки, а звичайні друзі, які зустрічаються в кожній компанії, де хтось не вміє встановлювати палатку, хтось смажити м’ясо, а хтось пішов по дрова і досі не повернувся. Незмінним у цих компаніях залишається лише той, у кого легка рука. Для нього і розроблялась пляшка, яка ідеально лягає в цей ролик і пікнік.
На банерах продовжується життєва концепція роликів та жаліють героя, якого не пустила жінка.