Неідеальна реклама горілки показала неідеальних друзів і того, у кого легка рука
07 Лис 2023, 14:41

Неідеальна реклама горілки показала неідеальних друзів і того, у кого легка рука

Всі звикли бачити в рекламі алкогольних напоїв чоловічу компанію, де кожен герой перед тим, як їхати на шашлики, вирішив сходити в барбершоп, де його поголили під лінієчку та вклали зачіску гелем. Ця компанія зазвичай перед тим, як їсти викликає шеф-кухара просто в ліс, щоб він приготував прямо на кастріку стейк рібай проcмажки medium rare. Дружній вечір завершується похлопуванням по плечу один одного та відкритими усмішками відбілених зубів. 

Але зазвичай, коли клієнт приходить в рекламне агентство Невгамовні, то не очікує, що все буде, як зазвичай. Тому, коли Алколайн звернувся за новою рекламною кампанією горілки «Легка рука», то Невгамовні запропонували зробити рекламу, яка нічого і нікого не ідеалізує.

У ролику знялися не моделі 35+ з обкладинки, а звичайні друзі, які зустрічаються в кожній компанії, де хтось не вміє встановлювати палатку, хтось смажити м’ясо, а хтось пішов по дрова і досі не повернувся. Незмінним у цих компаніях залишається лише той, у кого легка рука. Для нього і розроблялась пляшка, яка ідеально лягає в цей ролик і пікнік.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На банерах продовжується життєва концепція роликів та жаліють героя, якого не пустила жінка.

Розкажіть друзям про новину