Coca-Cola підтримує малий бізнес у Мексиці, замінюючи магазинні навіси, які з роками зношуються.
В рамках цієї ініціативи Coca-Cola використає старі навіси з фуд-стендів, закладів, де подають тако, та продуктових магазинів в якості центрального елементу кампанії, демонструючи при цьому людей, які стоять за цими магазинами.
«Shades of Red» оживе завдяки ролику, OOH-активаціям та контенту в соціальних мережах.
«Для нас велика честь відзначити малий бізнес, який протягом багатьох поколінь був основою історії Coca-Cola, — сказав Іслам Ель-Дессукі, глобальний віцепрезидент з питань креативної стратегії та контенту Coca-Cola. — Ці навіси по всій Мексиці символізують спільні моменти, традиції та спільноту. Ця кампанія — наша данина тим, хто робить Coca-Cola частиною своєї місцевої культури».
Кампанія була створена WPP Open X на чолі з David Madrid за підтримки Ogilvy PR у співпраці з Stink та Pickle Music.
«Найбільша зовнішня кампанія Coca-Cola цього року зроблена не з білбордів, а з навісів, які стали свідками повсякденного життя по всій Мексиці, — говорить Панчо Кассіс, головний креативний директор David. — Знімаючи старі та встановлюючи нові, ми відзначаємо все, що вони уособлювали: зв’язок, спільноту та повсякденні моменти, які дають життя мексиканській культурі».