Українська комунікаційна агенція Be—it Agency консалтингової групи One Philosophy та Міністерство розвитку громад та територій України (Мінвідновлення) за підтримки проєкту USAID «Трансформація комунікацій» створили кампанію «Нарешті їдемо спокійно!», щоб розповісти про головні переваги реформи міжнародних автобусних перевезень: зручність, прогнозованість, комфорт та безпеку.
Початок повномасштабного вторгнення, закриття авіапростору та обмеженість залізничного транспорту стрімко збільшили попит українців на автобусні перевезення. За інформацією Міністерства розвитку громад та територій України, у 2023 році 7,5 мільйонів українців користувались автобусами для перетину кордону. 90% з них жінки, третина — їхали з дітьми. Щоб зробити подорожі українців, які повертаються додому, комфортними та безпечними, а послуги перевізників — якісними та стабільними, Мінвідновлення розпочало реформу міжнародних автобусних пасажирських перевезень. Підтримує комунікаційну кампанію щодо реформи проєкт USAID «Трансформація комунікацій».
Понад 30% пасажирів, що їздили за кордон у піковий сезон, не готові рекомендувати поїздку автобусом (результати опитування, проведеного за ініціативи Міністерства відновлення та підтримки проєкту USAID «Трансформація комунікацій»). Усвідомлення цих проблем допомогло краще зрозуміти потреби цільової аудиторії: пасажирів, компаній-перевізників та всіх українців, зацікавлених в подорожах автобусом.
Креативна команда Be—it Agency розробила комунікаційну стратегію та брендинг реформи. Для створення лого вирішили поєднати фізичний рух автобуса та метафору руху вперед в рамках реформи автобусних перевезень. Вертикальні смуги передають ніби зафільмований у секундному кадрі на довгій витримці рух автобуса по трасі. Літера «А» у вигляді кабіни символізує зміст реформи (саме автобусні перевезення).
Нещодавно у соціальних мережах Міністерства презентували анімаційні ролики та відео, яке у дотепній та легкій формі розповідає про основні переваги реформи.
У агенції пояснили ідею відео:
Також комунікаційна кампанія включає створення PR-матеріалів, кампанію в соціальних медіа, а також розміщення аутдор у травні та червні цього року у Києві та прикордонних регіонах України, територією яких зараз здійснюються міжнародні перевезення пасажирів.