Італійський бренд одягу Diesel найняв спеціальний акторський склад для своєї весняної кампанії. Продовжуючи співпрацю з Guinness World Records, джинсовий бренд залучив реальних людей з Книги рекордів Гіннесса, особисто обраних креативним директором Гленном Мартіном, для зйомок, які іронічно натякають на телевізійні конкурси талантів.
У кампанії, а також у короткому відео, що супроводжує зображення, учасники конкурсу-моделі представляють різні демографічні групи та незвичайні таланти. Цей крок віддзеркалює демократичний та інклюзивний підхід, закладений у ДНК Diesel, який Мартін продовжує втілювати у своїх колекціях, форматах показів та комунікації з моменту приєднання до компанії у 2020 році.

Серед учасників, найстаріший 91-річний бодібілдер, який позує з оголеним торсом у нижній білизні Diesel, що визирає із джинс, чоловік, який може втримати найбільшу кількість келихів вина на голові, володарка титулу найбільш гнучкої людини, жінка з найдовшим язиком та інші.
Окрім колекції готового одягу, кампанія висвітлює широкий асортимент аксесуарів Diesel, що включає сумки, взуття, ланцюжки та сонцезахисні окуляри.

