27 Гру 2022, 12:33

Найпопулярніша страва – «Чізбургер», найдовша поїздка – 1133 км: Bolt підбив підсумки року

2022 рік видався досить складним для кожного. Незважаючи на всі виклики цього року, Bolt продовжує працювати в Україні та розширювати географію роботи власних сервісів. Також вже традиційним стало підбиття підсумків від українського офісу Bolt. 

Bolt ride-hailing

Послуги компанії Bolt для замовлення поїздок стали доступними ще в кількох містах України. Починаючи з квітня цього року жителі Дрогобича, Трускавця, Мукачева та Кам’янця-Подільського мають можливість замовити поїздку через додаток. Наразі сервіс для замовлення поїздок Bolt уже доступний у 28 містах України.

Як зазначає керівник напряму замовлення поїздок компанії Bolt Сергій Павлик, перелік міст, у яких стануть доступними поїздки, постійно розширюється: «Швидкість та безпека стали особливо актуальними цього року. Тому ми постійно збільшуємо нашу мережу. Ми намагаємося забезпечити українців максимальною мобільністю. Ми хочемо, щоб наші співгромадяни щодня, щохвилини відчували нашу підтримку і могли розраховувати на Bolt у найважчі моменти. Саме тому наша мета залишається незмінною: щоб у будь-якому куточку України громадяни могли замовити поїздку в нашій компанії і були впевненими в якості та безпеці».

Команді Bolt цікаво не лише розвиватися та розширювати свою мережу, а й аналізувати власну роботу. Тому вона взяла за правило щороку робити добірку цікавої статистики:

  • найдовша поїздка в автомобілі Bolt, що була здійснена під час евакуації українців до безпечних регіонів – 1133 км;
  • найпопулярніші пункти висадки та посадки пасажирів – Центральний залізничний вокзал у місті Київ
  • найпопулярніший день поїздок серед користувачів – 12 лютого;
  • найвідданіший користувач здійснив 1370 поїздок за 2022 рік. 
Bolt Food

Ще один популярний сервіс компанії – Bolt Food, який продовжує свою роботу навіть під час повномасштабної війни. Крім того, доставка їжі від Bolt стала доступною жителям ще одного міста, Вінниці.

Керівник напряму доставки їжі Bolt Food в Україні Іван Гринчук наголосив на важливості розвиватися та збільшувати географію сервісу.

«Ми розуміємо, що розвиток Bolt Food – це не тільки підтримка українського бізнесу в цей складний для нашої країни період. Це можливість зробити життя українців максимально комфортним. Ми можемо допомагати як волонтерам, так і звичайним громадянам. Ми відчуваємо відповідальність перед українцями», – говорить  Іван Гринчук

Також до сервісу було додано опцію для підтримки волонтерів. Кожен бажаючий міг допомогти, оплативши благодійну страву в додатку в Bolt Food у категорії «Подяка волонтеру».

Компанія Bolt ставить собі за мету розвинути культуру чайових в Україні, адже за даними Bolt Food, «на чай» кур’єрам залишають усього 15 % користувачів сервісу. Однак у Bolt Food впевнені, що ця цифра буде зростати. Саме тому в додатку сервісу з’явилася нова функція «Онлайн-чайові кур’єру». Вона доступна для тих, хто сплачує замовлення карткою, адже при отриманні доставки не завжди в кишені знайдеться готівка, аби віддячити кур’єру. Так, під час оформлення замовлення можна обрати одну з трьох фіксованих сум – 10, 25 та 50 грн, яку після успішної доставки кур’єр обов’язково отримає. 

Цікавим є те, що, за статистикою, 59 % користувачів нової функції обирають варіант чайових 10 грн, понад 30 % залишають «подяку» у вигляді 25 грн, а 8 % – 50 грн. Найчастіше чайові до замовлення додають кияни, але найщедрішими є мешканці Львова, які обирають максимальні чайові в 50 грн.

Команді Bolt Food також удалося зібрати цікаву статистику за рік: 

  • найпопулярніша страва серед користувачів – «Чізбургер»;
  • 11 жовтня було зроблено найбільше замовлень за 2022 рік; 
  • найбільша кількість страв у одному замовленні – 18.
Bolt scooters

Цьогоріч сервіс прокату електросамокатів через мобільний додаток запустили у ще двох містах – Івано-Франківську та Чернівцях. 

Як зазначає керівник напряму з розвитку шерінґових сервісів компанії Bolt в Україні Антон Мілка, цей вид транспорту українці обирають через доступність та екологічність.

«Електросамокати – це сучасний транспорт, який значно полегшує життя містян. Наші користувачі обирають самокати Bolt через зручність, доступність і екологічність. Своїм сервісом ми допомагаємо людям бути мобільними, розвантажуємо вулиці та зменшуємо кількість шкідливих викидів у повітря», –  говорить Антон Мілка.

Ну і звісно добірка цікавостей від Bolt scooters:

  • цього сезону користувачі здійснили більше мільйона поїздок на самокатах Bolt;
  • найвідданіший користувач здійснив 835 поїздок;
  • найдовша поїздка на самокаті – 38 км.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео