Минулого тижня стали відомі переможці міжнародної премії в галузі комунікацій European Excellence Awards. Одну з відзнак отримав український проєкт «Мамо, я бачу війну», комунікації, якого представляє агенція Perfect PR.
«Мамо, я бачу війну» створений задля допомоги дітям, які постраждали від російської агресії в Україні.
Понад 9 місяців триває збір дитячих малюнків для проєкту. Діти малюють війну, дитинство з ракетними обстрілами та повітряними тривогами і, звичайно, перемогу України. В цих сюжетах правда про події в Україні, яку побачив світ через дитячі малюнки.
Проєкт отримав понад 400 згадок в українських та закордонних медіа, висвітлення на топових українських медіамайданчиках. Цьому сприяла ефективна організація національних та міжнародних комунікацій проєкту, якою займались Perfect PR.
Задум «Мамо, я бачу війну» починався з бажання запустити благодійну ініціативу з використанням інструменту NFT, сьогодні ж – це один з багатьох елементів, який планує використовувати проєкт на шляху свого розвитку в контексті індустрії WEB 3.0. Ключова ціль проєкту – донести правду та допомогти дітям, що постраждали від російської агресії, а сучасні технології – найшвидший шлях її досягти.