Проєкт «Мамо, я бачу війну» зібрав найбільшу колекцію дитячих малюнків про війну та мир в Україні – понад 12 тисяч робіт. Впродовж більше як двох місяців команда проєкту займається збором дитячих малюнків, аби перетворити їх у найбільший у світі маніфест-колаж, який збереже кожну дитячу історію та пережиту емоцію. Колаж буде виставлений на благодійному NFT-аукціоні. А виручені кошти скерують для допомоги дітям, які постраждали від російсько-української війни.
Ми отримали від дітей більше як 12 тисяч малюнків, пронизаних особистими історіями, вірою, болем і великою любов’ю. Цінність кожного малюнку неможливо переоцінити, адже всі вони стануть спогадами про події в Україні й частинкою нашої історії, як це було, наприклад, після Другої світової війни. Аби зберегти ці спогади назавжди в інфопросторі ми створимо із них найбільший у світі маніфест-колаж про війну. Наступний крок проєкту – безпосереднє створення колажу.
Данило Цьвок
співорганізатор проєкту «Мамо, я бачу війну»
Як зазначають ініціатори проєкту, збір малюнків продовжується. Щодня на сервіси «Мамо, я бачу війну» надходять десятки малюнків від дітей з різних куточків України та світу.
Крім створення колажу, плануємо з міжнародними партнерами провести низку офлайн-виставок у різних країнах світу. Події в Україні не можуть стати рутиною. Те, що відчувають сьогодні українські діти через війну, – не може стати буденністю. Діти малюють перемогу, свої сім’ї, символи свободи та війни, інколи – непрості історії, які пережили чи побачили в тимчасовій окупації. Реалізуючи проєкт «Мамо, я бачу війну» ми хочемо зберегти кожну історію, зображену через дитячий малюнок, та зібрати безпосередньо фінансову допомогу для українських дітей, які постраждали від війни.
Наталія Улинець
співорганізаторка проєкту «Мамо, я бачу війну»
Ознайомитися з дитячими роботами можна на офіційних майданчиках проєкту: сайт, Facebook, Telegram, Instagram.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Проєкт “Мамо, я бачу війну” реалізують ГО “Лабораторія первинного розміщення токенів. Україна”, Український фонд стартапів, агенція публічних комунікацій Perfect PR, компанія GroundStorm media, компанія TA Ventures, ГО “Меморіал імені Василя Стуса”, Навчально-науковий інститут права Київського національного університету імені Тараса Шевченка.