«Мамо, я бачу війну»: найбільша колекція дитячих малюнків про війну в Україні
27 Тра 2022, 16:17

«Мамо, я бачу війну»: найбільша колекція дитячих малюнків про війну в Україні

Проєкт «Мамо, я бачу війну» зібрав найбільшу колекцію дитячих малюнків про війну та мир в Україні – понад 12 тисяч робіт. Впродовж більше як двох місяців команда проєкту займається збором дитячих малюнків, аби перетворити їх у найбільший у світі маніфест-колаж, який збереже кожну дитячу історію та пережиту емоцію. Колаж буде виставлений на благодійному NFT-аукціоні. А виручені кошти скерують для допомоги дітям, які постраждали від російсько-української війни.

Ми отримали від дітей більше як 12 тисяч малюнків, пронизаних особистими історіями, вірою, болем і великою любов’ю. Цінність кожного малюнку неможливо переоцінити, адже всі вони стануть спогадами про події в Україні й частинкою нашої історії, як це було, наприклад, після Другої світової війни. Аби зберегти ці спогади назавжди в інфопросторі ми створимо із них найбільший у світі маніфест-колаж про війну. Наступний крок проєкту – безпосереднє створення колажу.
Данило Цьвок
співорганізатор проєкту «Мамо, я бачу війну»

 Як зазначають ініціатори проєкту, збір малюнків продовжується. Щодня на сервіси «Мамо, я бачу війну» надходять десятки малюнків від дітей з різних куточків України та світу. 

Крім створення колажу, плануємо з міжнародними партнерами провести низку офлайн-виставок у різних країнах світу. Події в Україні не можуть стати рутиною. Те, що відчувають сьогодні українські діти через війну, – не може стати буденністю. Діти малюють перемогу, свої сім’ї, символи свободи та війни, інколи – непрості історії, які пережили чи побачили в тимчасовій окупації. Реалізуючи проєкт «Мамо, я бачу війну» ми хочемо зберегти кожну історію, зображену через дитячий малюнок, та зібрати безпосередньо фінансову допомогу для українських дітей, які постраждали від війни.
Наталія Улинець
співорганізаторка проєкту «Мамо, я бачу війну»

 Ознайомитися з дитячими роботами можна на офіційних майданчиках проєкту: сайт, Facebook, Telegram, Instagram.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Проєкт “Мамо, я бачу війну” реалізують ГО “Лабораторія первинного розміщення токенів. Україна”, Український фонд стартапів, агенція публічних комунікацій Perfect PR, компанія GroundStorm media, компанія TA Ventures, ГО “Меморіал імені Василя Стуса”, Навчально-науковий інститут права Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Розкажіть друзям про новину