У агенції New Strategies переконані, що SMM-спеціалісти — це справжні креативні супергерої сучасності. Саме тому команда вирішила підтримати їх і створили не просто пісню, а цілий музичний кліп.
Процес створення був схожий на квест:
- Спочатку команда звернулася до Claude, щоб він допоміг з текстом.
«Виявилося, що реп — це не просто, адже потрібно багато рими. Але ми не злякалися!», — кажуть креатори. - Далі вирушили до Suno Ai, щоб створити саму пісню.
- Потім настав час для генерації сцен, і на допомогу прийшов Midjourney. Команда вирішила взяти двох героїв, адже в пісні звучать два чоловічі голоси.
- Анімацію довірили Runway. LipSync теж робили в Runway, але цього разу він трохи підвів. Довелося генерувати певну кількість кадрів і витягувати інші на монтажі.
- А от справжнім героєм став CupCat. Завдяки йому кліп перетворився на динамічну історію з яскравими ефектами.