Цього року австралійська пошта підняла свою щорічну кампанію Spread the Merry на новий рівень, приділяючи особливу увагу возз’єднанню із сім’єю та друзями.
Кампанія, створена агенцією The Monkeys, розповіла історію надувного Санти, який літав по Австралії.
Директор з маркетингу Пошти Австралії Ембер Коллінз сказав, що ця кампанія спрямована на створення почуття радості та демонструє, що незалежно від того, де знаходиться людина, команда та мережа Пошти Австралії можуть допомогти їй відновити зв’язок з її близькими у це Різдво.
«Нам усім не завадила б додаткова порція веселощів, і наша нова кампанія Spread the Merry чудово поєднує в собі почуття веселощів, здивування та несподіванки, і ми пишаємося тим, що доставляємо посилки та листівки, повні радості, по всій Австралії цього святкового сезону».
Нова кампанія транслюватиметься по телебаченню з 6 листопада за підтримки радіо та зовнішньою рекламою, включаючи білборд із героями 3D з 21 листопада.