Національні та міжнародні рекламні фестивалі оголосили про початок нового  сезону
08 Лют 2024, 17:30

Національні та міжнародні рекламні фестивалі оголосили про початок нового сезону

Починається новий сезон Ukrainian Creative Awards 2024. Вперше з початку повномасштабної збройної агресії Всеукраїнська рекламна коаліція відкриває одночасно прийом робіт на всі фестивалі Ukrainian Creative Awards:

  • Київський Міжнародний Фестиваль Реклами;
  • ADC*UA Awards;
  • Ukrainian Design: The Very Best Of.

У новому сезоні конкурсні програми представлять ряд нововведень та широкі можливості для участі й перемоги найрізноманітнішим гравцям рекламного ринку та іншим представникам креативної спільноти. 

Цього року вперше до конкурсної частини додається MIXX Awards Ukraine — новий конкурс ринку диджитал реклами, що проходить під егідою IAB Україна. MIXX Awards щороку проводиться IAB на глобальному, європейському та локальних рівнях. А тепер він проходитиме і в Україні. У рамках конкурсу відзначатимуться унікальні диджитал маркетингові кампанії, які поєднують креативність та ефективність. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ще одне нововведення. Прийом робіт на всі чотири фестивалі буде здійснюватися через єдину платформу — сайт, який розробила агенція CF.Digital. Тепер достатньо завантажити конкурсну роботу один раз, а далі її можна мультиплікувати в інші категорії та на інші конкурси. 

Фестивалі пройдуть в рамках Ukrainian Creative Stories (UCS) та завершаться нагородженням 30 і 31 травня 2024 року.

Реакції створюють емоції, емоції творять історії — слоган Ukrainian Creative Stories 2024. Адже UCS відзначить креативні історії, які провокують потужні викиди гормонів і завдяки силі рекламної комунікації змінюють на краще цілий світ. Ідею та айдентику для UCS 2024 розробила агенція Publicis Ukraine.

Окрім конкурсних програм, UCS включає частину Stories: 30 та 31 травня пройдуть різноманітні семінари, панельні дискусії, творчі зустрічі, інсталяції, виставки тощо — все, що допомагає краще розуміти процеси й тенденції індустрії. 

Головні дати:

  • Early Birds Deadline — 1 березня
  • Regular Deadline — 1 квітня
  • Last Minute/Final Deadline — 26 квітня
  • Суддівство — 6-15 травня
  • Оголошення переможців — 30 і 31 травня  

Розкажіть друзям про новину