Національна програма зі збереження кінцівок отримала нову айдентику
22 Тра 2024, 10:08

Національна програма зі збереження кінцівок отримала нову айдентику

Агенція МедіаПост долучилася до всеукраїнської програми #ВрятуйКінцівку.

Першим кроком співпраці агенції з благодійним фондом стала розробка нової айдентики, покликана покращити впізнаваність фонду та розуміння його місії. МедіаПост допоможе поліпшити інформованість про унікальність операцій зі збереження кінцівок, які фінансує програма.

На війні не буває без перегинів. Сьогодні понад 70% поранень українців припадають на руки та ноги. Рахунок вогнепальними і мінно-вибуховими травмами кінцівок перевалив за сотню тисяч. На жаль, у нинішніх умовах хірургам простіше провести ампутацію, хоча шанси врятувати руку або ногу наших захисників ще є.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Місія програми #ВрятуйКінцівку — зупинити інвалідизацію українців, як учасників бойових дій, так і цивільних.

Середня вартість лікування кінцівки, за умови її збереження, становить 60-200 тис. грн. За якісного лікування, до 65% поранених можуть повернутися до строю, а за професійної реабілітації більшість із них зможуть жити повноцінним життям.
Сергій Сошинський
ініціатор програми #ВрятуйКінцівку та президент БФ «Здоров’я українського народу»

До експертної ради фонду увійшли близько 150 найкращих лікарів країни. Програма реєструє кожен складний випадок травми, і за підсумками консиліуму призначають необхідне лікування і обирають медзаклад.

Ортопедів-травматологів задля підвищення якості надання медичних послуг та зменшення кількості лікарських помилок.

Щоб програма й надалі втілювала свою місію, важливо правильно вибудувати канали комунікації зі своїми потенційними донорами.

Наша команда провела ребрендинг, який допоможе краще відобразити діяльність фонду. Більш сучасний логотип краще відображає місію фонду. Оновлена комунікаційна стратегія перезапустить співпрацю зі ЗМІ та зробить більш актуальними платформи фонду в соцмережах. Зі свого боку апгрейд системних розсилок допоможе не просто збільшити охоплення, а й достукатися до цільової аудиторії. Усе разом покликане поліпшити впізнаваність фонду і прозорість його роботи, що зі свого боку підвищить довіру благодійників, а отже, і збільшить кількість залучених донатів. І збережених кінцівок.
Тетяна Гребельнікова
директорка МедіаПост

Розкажіть друзям про новину