На вулиці Лондона у повітрі повісили драбину
25 Лис 2022, 16:02

На вулиці Лондона у повітрі повісили драбину

Wunderman Thompson UK запустила нову кампанію, спрямовану на підтримку зусиль First Direct, підрозділ HSBC Bank, спрямованих на те, щоб зробити перше володіння житлом доступним для всіх.

У той час, коли власне житло для багатьох є далекою мрією через збільшення відсоткових ставок за іпотечними кредитами та різке зростання вартості життя, First Direct пропонує іпотечний продукт для нових покупців, для якого потрібно лише 5% депозиту, та створила активацію, щоб допомогти людям прийняти їх перший крок по драбині до володіння власним житлом.

В основі кампанії, створеної інтегрованим маркетинговим агентством Wunderman Thompson UK, лежить «стрибок на 26 км», одноденне змагання, яке проходило у Лондоні, де людям буде запропоновано стрибнути до справжніх драбини, щоб показати, наскільки недосяжна нижня сходинка драбини володіння власним житлом для покупців, які вперше купують його. Учасники, які досягли першого ступеня, братимуть участь у розіграші призів, щоб отримати шанс виграти приз у розмірі 26 000 фунтів стерлінгів, що приблизно відповідає середньому депозиту 5% для першого покупця будинку в Лондоні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб забезпечити всім рівний доступ до змагань, висота сходів буде скоригована залежно від зросту та статі учасників, а для тих, хто не може стрибнути через інвалідність чи травму, буде можливість призначити когось для стрибка від їхнього імені.

Пряму активацію, яке відбулося 19 листопада, було підтримано кампанією у Facebook, Instagram та TikTok, яка проходила з 14 по 19 листопада.

Кріс Вуд, керівник відділу брендів та маркетингу в компанії First Direct, сказав: «Ті, хто походять з більш привілейованих верств суспільства, часто мають набагато більше шансів потрапити в житлові сходи, ніж ті, хто цього не робить».

«First Direct хоче дати молодим людям надію перед повсякденними проблемами, особливо в нинішні важкі економічні часи. Ця весела та розважальна активація була розроблена, щоб втілити ці завдання у життя та дати щасливчикам остаточний результат».

Том Дрю, виконавчий креативний директор Wunderman Thompson, сказав: «Щоб пожвавити боротьбу більшості людей, які намагаються піднятися кар’єрними сходами, ми втілили цю метафору в реальність і дали трохи надії небагатьом щасливчикам».

Розкажіть друзям про новину