Fusify.io, українська компанія, що створює яскраві рекламні продукти, які допомагають бізнесу досягати своїх цілей, оголосила про свій вихід на український ринок.
Що вона може привнести у галузь та які продуктові цікавинки має для рекламодавців.
Історія Fusify.io
Fusify.io була заснована у 2020 році командою досвідчених фахівців у галузі реклами та програмування. Тоді команда AdPartner, яка займалася розробкою цифрових маркетингових рішень, поставила перед собою мету — створити новий рекламний продукт, який буде відрізнятися інноваційністю, ефективністю та доступністю.
Так було закладено початок абсолютно нового бренду та амбітного гравця на ринку programmatic-реклами — Fusify.io. Робота над брендом, позиціюванням та продуктовою частиною почалася восени 2020 року. Команда розробників плідно працювала і вже в травні 2021 року змогла запустити першу версію продукту.
У 2022 році, з початком війни в Україні, Fusify.io стикнувся з викликом, проте розробка продуктів тривала. Команда не здалася, адже вірила в потенціал власного продукту. У планах було пришвидшити запуск, щоб рекламодавці якомога швидше змогли відновитися та компенсувати збитки завдяки якісному інструментарію.
У 2023 році нам вдалося знайти інвестора, який повірив у Fusify.io та його можливості. Завдяки цьому розробка продукту була відновлена.
Чим цікава компанія Fusify.io
Fusify.io — це DSP-платформа, яка пропонує своїм клієнтам безліч рекламних можливостей:
- Доступ до найбільших інформаційних порталів країни;
- Формати Half-Screen і Native Video;
- Таргетування реклами за тематикою контенту;
- Таргетування реклами за аудиторними сегментами;
- Full Service підтримку.
Компанія використовує технології DMP (Data Management Platform) для ефективного управління даними про користувачів і створення персоналізованої реклами. Вона пропонує такі можливості, як:
- Агрегація даних із різних джерел: вебсайтів, соціальних мереж та мобільних пристроїв;
- Аналіз даних для створення портретів користувачів;
- Цільове таргетування реклами на основі даних про користувачів.
Продукти та сервіси Fusify
На українському ринку Fusify.io пропонує наступні продукти та послуги:
- Half-screen — привабливий та дієвий формат відеооголошень, який завжди знаходиться перед очима користувача. Пропустити це оголошення просто неможливо.
- Rich Media-формат — це не просто статичні зображення з рухомими елементами. Вони можуть бути інтерактивними, тобто взаємодіяти з користувачем. Наприклад, користувач може:
- Натиснути на кнопку або об’єкт на банері, щоб дізнатися більше про продукт або послугу;
- Пограти в мінігру, щоб отримати знижку або подарунок;
- Подивитися відео всередині банера;
- Просто спостерігати за красивою анімацією.
Такі банери допомагають підвищити залученість користувача та запам’ятовуваність рекламованого бренду чи продукту. Особливо добре це працює в кампаніях із підвищення впізнаваності бренду чи товару.
- Прозора аналітика — відкритий рекламний кабінет, звітність у реальному часі, повністю прозора фінансова звітність, 30+ метрик для оцінки якості розміщення, докладні звіти за джерелами трафіку, географією, типами пристроїв.
- Аудиторне таргетування — можливість таргетувати рекламу за такими параметрами, як стать та вік, соціальний статус, тематичні інтереси та поведінкові інтереси.
- Гарантоване досягнення цілей — повна підтримка рекламодавців на всіх етапах створення та запуску рекламних кампаній.
Ось кілька конкретних прикладів того, як Fusify.io може допомогти рекламодавцям досягти маркетингових цілей:
- Якщо потрібно збільшити впізнаваність бренду, Fusify.io допоможе створити яскраву та інформативну рекламу, яка закарбується у памʼяті.
- Якщо бренд шукає шляхи збільшення продажі, команда «Фьюзіфай» зробить так, щоб реклама на сайті потрапила в очі саме тим користувачам, які найбільш зацікавлені у продукті чи послузі.
- Є запит на підвищення конверсії? Fusify.io має всі інструменти та метрики, які допомагають маркетинговим командам відстежувати та керувати ефективністю реклами наживо та невідкладно.
У 2024 році Fusify.io розпочне активну експансію на міжнародні ринки. Першими країнами після України, де продукт та послуги компанії стали доступними Туреччина та Бразилія.