12 Вер 2023, 10:59

На Spotify вперше з’явилась реклама канабісу

Cresco Labs, лідер з виробництва продуктів з канабісу, оголосив, що став першою компанією, яка запустила рекламу канабісу на Spotify.

Рекламна кампанія просуває мережу диспансерів медичного та рекреаційного канабісу Sunnyside.

«Аудіостримінгові сервіси — це чудова можливість для брендів цілеспрямовано охопити велику аудиторію, і ми раді співпрацювати зі Spotify, щоб запустити першу в історії рекламу канабісу від нашого національного роздрібного бренду Sunnyside», — сказав Корі Ротшильд, президент Cresco Labs по роботі з національними ритейлерами.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Рекламна кампанія включає 30-секундні аудіо- та диджитал-банери, які ведуть на власну платформу електронної комерції ритейлера. Вона підтримується платною медійною кампанією, яка включає програмні покупки, нативну рекламу, підключене телебачення тощо.

Ця реклама орієнтована на слухачів Spotify і потенційних клієнтів Sunnyside у штаті Іллінойс, де рекреаційний канабіс є легальним.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео