02 Сер 2023, 16:50

Музей Метрополітен дозволив колекціонувати свої твори мистецтва за допомогою AR

Музей мистецтва Метрополітен у партнерстві з американською телекомунікаційною компанією Verizon запустив застосунок з доповненою реальністю Replica, де всі можуть познайомитися з колекціями найбільшого музею на платформі Roblox.

Користувачі можуть безкоштовно завантажити застосунок на пристрої iOS та Android.

До 3 серпня відвідувачі музею зможуть отримати доступ до карти в додатку Replica, яка проведе їх до різних творів мистецтва по всьому музею. Також користувачі можуть відсканувати твір мистецтва, щоб дізнатися про його історію та безкоштовно колекціонувати диджитал витвори мистецтва для своїх аватарів Roblox.

Користувачі також зможуть побачити віртуальну версію культового фасаду Метрополітен на П’ятій авеню в Нью-Йорку та інші відомі простори.

Згідно із заявою музею, кожна з 37 предметів, які можна носити у грі, натхненні творами мистецтва з величезної колекції Метрополітен: «Автопортрет Ван Гога в солом’яному капелюсі», Статуетка Анубіса, Персей з головою Медузи та багато інших.

«Цей революційний застосунок переносить твори мистецтва з видатної колекції музею Метрополітен у віртуальний світ Roblox, трансформуючи спосіб взаємодії відвідувачів з мистецтвом і створюючи захоплюючу, веселу і справді унікальну подорож музеєм, — сказав Макс Холлайн, французький директор і виконавчий директор музею Марини Келлен. — Replica — це свідчення того, що Метрополітен є справжнім прикладом того, що ми є професіоналами своєї справи. Replica — це свідчення амбітних пошуків Метрополітену в освітніх ініціативах, які надихають на ігрові зв’язки з мистецтвом як у музеї, так і у диджитал просторі».

Replica ґрунтується на попередній спільній ініціативі Музею мистецтва Метрополітен і Verizon «The Met Unframed» — ще одному гейміфікованому мистецькому досвіді, в якому було представлено понад десяток оцифрованих галерей і майже 50 творів мистецтва.

«У партнерстві з музеєм Метрополітен ми створили Replica, щоб долучити людей до мистецтва у новий, культурно релевантний спосіб, — каже Крістін МакГ’ю, старший віце-президент з маркетингу та креативу компанії Verizon. — Від «The Met Unframed» до запуску Replica наша технологія може допомогти з’єднати ігри та мистецтво, створюючи нові можливості для мистецької освіти».

Мультидисциплінарна компанія Unit9 розробила ідею та розробила виконання, а компанія Ode to Joy займалася стратегією та виробництвом. Replica буде розміщена на веб-сайті Метрополітен, а також у соціальних мережах за хештегом #TheMetReplica.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео