Усім відоме улюблене скаутське печиво «Trefoils», «Thin Mints», «Lemonades», «Caramel deLites» чи «Do-si-dos» — його широка популярність в Америці сягає 1917 року. Але щоб приєднатися до розмови, творче об’єднання MSCHF створило своє власне скаутське печиво.
У новому печиві мистецький колектив висміює прославляння капіталізму та дитячої праці. Один із основних способів — заявити, що печиво призначене для перепродажу з використанням дитячої праці.
«Скаути знайшли короткий шлях до побудови довіри з покупцями. Як може продавець печива на вулиці побудувати миттєвий контакт, необхідний для того, щоб переконати перехожих відкрити гаманці? — зазначає бренд. — Але уявіть, що наш продавець насправді чарівна дитина, за якою стоїть організація, що є синонімом вічно юного оптимізму тимчасово незручних мільярдерів, що втілює американську мрію? І коли ви насолоджуєтеся такою величезною доброзичливістю населення, що залишається робити американській молоді, як не ПРОДАВАТИ, ПРОДАВАТИ, ПРОДАВАТИ!».
У наборі для продажу печива представлені смаки «Treasury Mints», «Caramel Cashouts» і «Peanut Butter Profits». До наборів також входять ексклюзивні речі, як от настільна вітрина для печива, пояс з нашивками та посібник з продажу. А от інші скаутські сувеніри включають футболку, шапку та хустинку.