MSCHF випустив скаутське печиво, що висміює капіталізм та дитячу працю
29 Лип 2024, 15:47

MSCHF випустив скаутське печиво, що висміює капіталізм та дитячу працю

Усім відоме улюблене скаутське печиво «Trefoils», «Thin Mints», «Lemonades», «Caramel deLites» чи «Do-si-dos» — його широка популярність в Америці сягає 1917 року. Але щоб приєднатися до розмови, творче об’єднання MSCHF створило своє власне скаутське печиво.

У новому печиві мистецький колектив висміює прославляння капіталізму та дитячої праці. Один із основних способів — заявити, що печиво призначене для перепродажу з використанням дитячої праці.

«Скаути знайшли короткий шлях до побудови довіри з покупцями. Як може продавець печива на вулиці побудувати миттєвий контакт, необхідний для того, щоб переконати перехожих відкрити гаманці? — зазначає бренд. — Але уявіть, що наш продавець насправді чарівна дитина, за якою стоїть організація, що є синонімом вічно юного оптимізму тимчасово незручних мільярдерів, що втілює американську мрію? І коли ви насолоджуєтеся такою величезною доброзичливістю населення, що залишається робити американській молоді, як не ПРОДАВАТИ, ПРОДАВАТИ, ПРОДАВАТИ!».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У наборі для продажу печива представлені смаки «Treasury Mints», «Caramel Cashouts» і «Peanut Butter Profits». До наборів також входять ексклюзивні речі, як от настільна вітрина для печива, пояс з нашивками та посібник з продажу. А от інші скаутські сувеніри включають футболку, шапку та хустинку.

Розкажіть друзям про новину