18 Кві 2024, 11:49

Моторошний короткометражний фільм розповів про жахи телевізійних апфронтів

Медіаіндустрія може потребувати екзорцизму.

Фільм від американської медіакомпанії AMC Networks, що розкриває нечестиву природу щорічного торгу за авансову рекламу та таких жаргонізмів, як ROI, CPM та альтернативна валюта, може викликати мороз по шкірі у медіа-баєрів з наближенням сезону переговорів.

Сатиричний короткометражний фільм був створений сценаристом, режисером і продюсером фільмів жахів Джошем Рубеном у партнерстві з агенцією Content Room, що належить AMC Networks.

Фільм був частиною пітчу AMC щодо партнерства з Рубеном у створенні брендованого контенту в жанрі жахів, який компанія проводила впродовж року. Аудиторія, що складалася з керівників та клієнтів медіа-агентств, відреагувала несамовитим сміхом.

Короткометражка жахів є продовженням минулорічної кумедної серії короткометражних фільмів Tubi. Створені агентством Mischief, ці фільми також розвеселили медіабаєрів під час неспокійного сезону.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео