Моторошне сонце обпалило обличчя у ролику бренду SPF-засобів
23 Січ 2025, 12:23

Моторошне сонце обпалило обличчя у ролику бренду SPF-засобів

Австралія — це гігантський безлюдний острів, розташований під виснаженим озоновим шаром, який бомбардується одним з найвищих рівнів ультрафіолетового випромінювання на планеті.

Незважаючи на це, дослідження показують, що менше ніж 3 з 10 австралійців регулярно користуються сонцезахисними засобами. Серед чоловіків цей показник падає до 1 з 5. Це призвело до того, що чоловіки складають більшість у рейтингу захворюваності на рак шкіри.

Австралійський бренд SPF-засобів SLATHER випустив ролик, який грайливо представляє «сонце» як персонажа, який, незважаючи на любов до нього, не завжди має найкращі наміри, коли справа стосується шкіри.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину