i am u are — найбільша платформа, яка підтримує творчу українську спільноту через серію івентів, що проводяться по всій території США. Ярмарок відбудеться на півдні Каліфорнії, у Лос-Анджелесі. Подія триватиме з 30 листопада по 3 грудня, і представить більше ніж 180 вітчизняних бізнесів у різних категоріях: мода, технології, культура, предметний дизайн та інші.
Про проєкт
i am u are — екосистема, з власним онлайн-маркетом та серією масштабних ярмарок у Сполучених Штатах, що збирає довкола найкращих українських творців. Проєкт є неприбутковою організацією, і стартував з урочистого заходу в Нью-Йорку у березні 2023 року.
Другий i am u are зосереджено навколо об’єднання різних аспектів української творчості: від багатомільйонних технологічних стартапів до дизайнерських виробів, які носять світові зірки. Культури та трансцендентних карпатських практик в одному місці — виставка в Лос-Анджелесі запрошує гостей зазирнути в калейдоскоп світу i am u are.
Всі кошти, виручені з продажу квитків, буде передано Nova Ukraine — неприбутковій організації, що надає гуманітарну допомогу Україні та підвищує обізнаність про Україну у світі, на підтримку освітніх проєктів в Україні.
«Цього разу ми масштабувалися ще більше. Отримавши фідбек від аудиторії під час заходу в Нью-Йорку, врахували всі коментарі та побажання. Ми оновили склад секцій, розширили склад учасників, а також провели Open Call для брендів, які могли оминути під час відбору. Окрім цього, ми, звичайно, адаптували формат та наратив заходу до реалій Лос-Анджелесу — і сподіваємося отримати такий само класний відгук, як побачили в Нью-Йорку», — ділиться Христина Скрипка, експертка з гостинності.
«Насправді, ще перший захід i am u are мав відбутись у Лос-Анджелесі. Оскільки GOGŌLA розміщується саме тут, місто здавалося очевидним вибором. Ми переїхали в Нью-Йорк, прислухавшись до порад, але цього разу повертаємося до витоків. Окрім цього, Лос-Анджелес — це місто, де можливо все, i am u are — саме про це: можливо зібрати 180 українських брендів і привезти їх в США, можливо зацікавити американську аудиторію, можливо рухатися далі і просувати Україну на міжнародному рівні», — пояснює вибір локації Анна Пагава, СЕО агенції GOGOLA.
Що чекає гостей на i am u are в Лос-Анджелесі
Під час ярмарку можна буде придбати вже відомі та локальні fashion-бренди: Bettter, PASKAL, Syndicate, Pieceofshirttt, Ohs, Anna October, Anton Belinskiy, Zirochka Ukraine, JUL, Yaroslava Savvina, HEMPFUL, Kapkan, Shadow Play, Ruslan Baginskiy, Sistan Varvara, Tolpinskyi Sasha, VLADYSLAV SLOBODSKOY, Daniela Koltunova, Masha Popova, KNITLAB, Hitcher+me, Zhilyova, FROLOV, Anoeses, NORBA, Aerobika Athleisure, Bibliothèque Nationale, Personal Parade, LUVI, O(FourFour), DENIS KLIMANSKY.
Серед аксесуарів: BEVZA, Guzema, Brua, Chichka.in.ua, Grnoln, Solo for Diamonds, rimmart, The Blub, CHEGO jewelry, Romantika Project, Ya.vereta, SPOGAD, Janina Pedan, Yuval’ Studios, Rockah, Archive Studio, Vse, Zapleteno, Nataliia Hrytsak Hayeva, SCHOLASTICOS, TRIP:TYCH.
З керамічних брендів на івенті будуть представлені: GORN ceramics, DYKA Ceramics, Nadiia, Zoremia, 8 komora, Gunia Project, Sofika (Ceramics Handmade), S A V R U K, Pershozviri, Dmytro Bilokin, Sophia Kalayda, Reamor Ceramics, ASSHA, Kysen 02, terra.cotta, Sasha Ceramics, Samsonova, Spadok, Pottery Park.
А також у напрямі «книжки»: Under Structures, IST publishing, Osnovy Publishing, Rodovid Press, Boksha Publishing, Dewi Lewis Publishing, MOKSOP, 89books, Lesha Berezovskiy, Overlapse, Мистецький арсенал, Sasha Kurmaz, CP PUBLISHING, Kate Pokladova, Nighted Life, Lewandowski, Zines by Olesia, Bachynska.
Крім цього, на події буде представлено розділ «Трансцендентна Україна», що складатиметься з дев’яти експонатів. Усі вони представляють певний аспект української культури: видатного митця, епоху, ремесло чи традиційне свято. Наприклад, макети трипільських будинків, створені Надією Шаповал, відсилають до стародавньої цивілізації Кукутені-Трипілля. Надихаючись їхнім побутом та духовними практиками, художниця створила глиняні макети споруд, у яких колись мешкали люди тих часів.
Також, команда підготувала виставку, кураторами якої стали Олександра Погребняк, молодший куратор PinchukArtCentre та Дар’я Шевцова, незалежна кураторка, яка працює в Києві. Виставка досліджує складну взаємодію між тілесним досвідом та навколишніми ландшафтами, які часто є штучно створеними. Знімальний павільйон і декорації для фільмів у Лос-Анджелесі розмивають межі між фактом і вигадкою, передбачають адаптивну розповідь і впроваджують технологічні інновації. У цих декораціях суспільні норми ставляться під сумнів, а будь-які особисті наративи зливаються з колективною уявою.
Художники, що представлені на виставці: Катя Лесів, Василь Ткаченко, Антон Саєнко, Оксана Казьміна, Ярема Малащук та Роман Хімей, Сана Шахмурадова Танська, Маша Рева, Іван Грабко, Женя Степаненко, Віталій Кохан, Ксенія Білик, Анатолій Бєлов, Єва Кафідова, Анна Звягінцева, Роман Хімей.
Секція кінематографа буде представлена фільмами Дмитра Сухолиткого-Собчука «Памфір» та найбільш міжнародно визнаним українським фільмом в історії — «Тіні забутих предків».
На ярмарку в Лос-Анджелесі серед технологій будуть представлені: DRESSX, Mosquitter, Esper Bionics, Obimy, AREYES, CTRL+D та інші.
Цією виставкою проєкт має на меті привернути увагу до найвідоміших українських технологічних бізнесів та компаній, що надають рішення. Основна ідея селекції — показати технології, як засіб дослідження та зв’язку людини зі світом, а також дослідити, як інновації покращують, урізноманітнюють та полегшують людський досвід.
Серед спонсорів та партнерів заходу: GOGŌLA Agency — співзасновник та спонсор проєкту. Razom for Ukraine — провідна американська неприбуткова організація, присвячена підтримці демократичної та квітучої України. Та Nova Ukraine — це неприбуткова організація, яка займається наданням гуманітарної допомоги Україні та підвищенням рівня обізнаності про нашу країну на міжнародному рівні.
А також: WNISEF; Radiate Life; Quick Tickets; UFU Global; Ліга Довженка; American Chamber of Commerce; Mosqitter; Culver Arts та NAI New York.