Раніше, до Місяця прайду, українська мережа побутової техніки COMFY представила нове лого в соцмережах у знак підтримки ЛГБТ, чим підняла хвилю підтримки спільноти.
Такий «камінг-аут» вперше був здійснений цілою мережею, яка не злякалася хейту та втрати клієнтів.
Head of Marketing COMFY Марія Назаренко розповіла, як кампанія на підтримку ЛГБТ+ спільноти вплинула на показники компанії.
«Навіщо підтримали? Повторюся. Ми підтримали й підтримуємо не одну меншість, а рівність кожного українця в правах і свободах. Ми поважаємо право кожного бути тим, ким він є і жити своє життя (з приміткою на кордони інших). Чи розуміли наслідки? Скажу так: ми вірили в краще, готувалися до найгіршого». – пояснила Марія Назаренко.
Ось якими фактами вона поділилася:
- Продажі виросли. «Але не впевнена, що через підтримку ЛГБТ, бо у нас вже кілька тижнів діє акція з доставкою за 1 гривню і найкращий асортимент», — уточнила Марія.
- Втратили шістьох клієнтів. Саме ці люди попросили компанію видалити їх з бази.
- Кількість підписок у соцмережах виросла. У Facebook та Instagram кількість підписників трохи підросла. У Twitter — втричі.
- «Можу впевнено говорити про 5 мільйонів органічного охоплення включно з усіма репостами, цитатами, публікаціями в ЗМІ тощо. Якщо : 1 млн+ охоплення в Twitter лише НАШИХ постів, 1,5 тисячі репостів, 1,5 тисячі коментарів. 2 тисячі коментарів в Instagram, 1,5 тисячі коментарів в Facebook. Згадки у Forbes, NV, The Village та на інших виданнях».
«Але охоплення не було нашою метою. І ми б з радістю відмовилися б від частини охоплення з хейтом)) Втім ці цифри доволі яскраво демонструють запит суспільства на дії, в тому числі від бізнесу. А те, що позитив сильно переміг негатив, як на мене підтверджує, яке наше суспільство круте і доросле. Пишаюсь». — розповіла Head of Marketing COMFY.