На честь Місяця гордості українська мережа побутової техніки Comfy представила нове лого в соцмережах у знак підтримки ЛГБТ-спільноти.
«Сьогодні ми підтримали Pride Month і додали кольори ЛГБТ прапора в логотип. І нарешті захотілося оце все написати. Що я дякую колегам, які запропонували і зробили те, що я сам боявся запропонувати. Що я захоплююся нашою командою і компанією, в якій я можу бути собою. Ну і що я гей, звичайно», — написав Антон Одарюк, директор департаменту PR.
Екс-керівник відділу digital і бренд-маркетингу Comfy Олександр Жиляєв прокоментував: «Колись, 5 років назад, працюючи в цій компанії, я теж написав пост про те, що я — гей! Це було ввечорі, а наступним ранком я йшов на роботу в офіс на Перемозі і думав що буде… І було відчуття щастя, що я працюю з цими чудовими людьми. Були слова підтримки! Ці люди досі там працюють і до них доєднався чудовий Антон. В цьому світі так складно і одночасно просто бути собою. Дякую вам, люди».
«Камінг-аут» вразив підписників та клієнтів мережі. Хтось зустрів такий вчинок з позитивом та вдячністю, як-от організація KyivPride та «Українські ЛГБТ+ військові за рівні права», хтось — навпаки.
Останні поклялись більше ніколи не відвідувати Comfy та не купувати там нічого і звернулися до Бога, закликаючи до бойкоту компанії.
Олександр Бухтіяр, co-founder, director у проєкті «Мобільні лікарі», також долучився до захисту Comfy та саркастично відповів на негативні реакції: