У віртуального помічника Microsoft Clippit, або Clippy робота була завжди обмежена Microsoft Office. Представлений у 1997 році, під час масового впровадження домашніх ПК, Clippy хотів допомогти людям написати резюме чи лист, але споживачі не користувались ним. Зрештою Microsoft видалила цю функцію, починаючи з Office XP. Проте Clippy повернувся після того, як технічний гігант запропонував повернути помічника у вигляді смайлика-скріпки.
Сьогодні Clippy хоче допомогти людям, стомленим безперервними зустрічами, зробити невелику перерву на перекус у найбільш завантажені дні тижня у партнерстві з Oreo. Тепер будь-хто може попросити Clippy виділити у своєму календарі 15-хвилинну перерву, щоб перепочити від нарад і подивитися веселе відео на робочу тему 1, 2 і 3 листопада з 14:00 до 14:15. Між іншим, саме цей час було визначено у дослідженні Microsoft як найбільш завантажений час тижня у календарях.
Упаковка Oreo Thins Snack Break Expansion складається з шести маленьких упаковок печива, натхненного Microsoft 365 Outlook імейлом, календарем та контактами Microsoft 365 Outlook. Синя палітра Microsoft ідеально поєднується із брендингом Oreo.
«Печиво Oreo Thins завжди було ідеальним печивом для дорослих, і ми об’єднуємося з Microsoft 365, щоб вирішити проблему, яка дратує дорослих у всьому світі, — відмова від перекусу у робочий день», — сказав Скай Томпсон, бренд-менеджер Oreo. «Ми не лише даємо нашим фанатам дозвіл на перерву; ми робимо ще один крок, щоб створити утримання календаря під назвою Oreo Thinvite, яке звільняє 15 хвилин на день. У справжньому дусі Oreo ми транслюватимемо грайливий контент під час сеансів Thinvite — і ми сподіваємося, що це надихне наших шанувальників планувати певний час для перекусу у своїх календарях на тижні та місяці».