Чотири нагороди на Effie Awards Ukraine 2023, престижній премії, що відзначає найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні, отримала компанія МХП.
Команда департаменту створення любові споживачів (Consumer Love Creation, CLC) здобула золото в категорії Best Marketing Team (Найкраща маркетинг-команда) у галузі FMCG (Fast Moving Consumer Goods, товари масового споживання).
Ще три нагороди — бронзові — вибороли успішні кампанії для брендів МХП Skott Smeat і «Апетитна». Кейс Skott Smeat «Для бургера і не бургера» здобув бронзу одразу у двох номінаціях — «Продукти харчування» та «Розширення асортименту продукту/сервісу». Нагороду такого ж ґатунку в категорії Influencer Marketing отримав кейс «Ап! І готово» від «Апетитної».
Бренд МХП Skott Smeat став дворазовим бронзовим призером із кейсом «Для бургера і не бургера» — у номінаціях «Продукти харчування» та «Розширення асортименту продукту/сервісу». Бренд 100% фермерської яловичини Skott Smeat трансформувався і сфокусувався на easy-to-cook продуктах. Завдяки вдалому бренд-маркетингу і рекламній кампанії продажі бренду в тоннах виросли втричі, а частка бренду в мережах збільшилась в 1,5 рази.
Також бронзову відзнаку здобув бренд МХП «Апетитна» з кейсом «Ап! І готово» в категорії Influencer Marketing. Команда бренду сконцентрувалась на потребі українців зручно та легко готувати в умовах повномасштабного вторгнення і досягла історичного максимуму продажів бренду в 2023 році. Створили «сезон», який тривав увесь рік, і навчили українців споживати мариновану курятину, завдяки чому вперше в історії з великим відривом випередили мариновану свинину і загалом збільшили категорію. Основні меседжі транслювали через інфлюенсерів, а також через обличчя рекламної кампанії Олексія Дурнєва.
Як кулінарна компанія МХП прагне наповнити тарілку споживача максимально широким асортиментом якісної смачної їжі і розвиває понад 15 продуктових брендів. Цьогоріч бренд-команди МХП реалізували низку успішних кампаній, 6 із них подали на Effie Awards Ukraine 2023. І 5 з 6 кейсів увійшли до шортлиста премії. Крім кейсів, які вибороли нагороди, фіналістами Effie Awards Ukraine 2023 стали: «Наша Ряба» із кейсом «Гомілок вистачить на всіх» у категорії Marketing Disruptors, «Бащинський» із проєктом «Філейні зʼїм першими» у категорії «Продукти харчування», Döner Маркет із кампанією «Шаурма, яку не стрьомно їсти» у категорії «Попадання в цільову аудиторію в медіа кампанії».
Effie Awards Ukraine — щорічна престижна нагорода в галузі маркетингових комунікацій в Україні. У 2023 році до складу журі премії увійшли більш ніж 220 фахівців рекламно-комунікаційної індустрії. Конкурсна програма була представлена 81 категорією — 34 індустріальних та 47 спеціальних. Усі конкурсні роботи пройшли відбір у три етапи суддівства. На першому етапі члени журі обрали фіналістів, а на другому — визначили переможців. Серед нагород конкурсу — 11 золотих, 14 срібних, 21 бронзова, а також гран-прі.