Мережа супермаркетів замінила вітрини на картини сучасних українських художників
16 Лис 2023, 11:45

Мережа супермаркетів замінила вітрини на картини сучасних українських художників

15 супермаркетів «Сільпо» у восьми містах України змінили свої вітрини на картини й ілюстрації від молодих українських художників у мистецькому проєкті «Диви».

Фасади супермаркетів у Києві, Харкові, Запоріжжі, Дніпрі, Вінниці, Обухові, Самборі та Лозовій тепер промовляють Гостям: «Диви, що показуємо. Тут була реклама, а тепер картини».

З новим проєктом «Сільпо» мистецтво стає буквально ще ближче. У ньому взяли участь чотири молодих художники й художниці й одна мистецька група: Олег Антонов, Ксенія Степась, Олександра Шипілова, mr. zhuravchik та etchingroom1. За стилістикою їхні картини різні — від мінімалістичних ілюстрацій, схожих на дитячі малюнки, до чорно-білих офортів з гротескними персонажами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Олег Антонов, створив 3D- ілюстрацію про чоловіка, який має сотні мрій, але соромиться в цьому зізнатися. Ксенія Степась — цикл українських свят від Коляди до Маланки. Олександра Шипілова — калейдоскоп кумедних гостей «Сільпо». mr. zhuravchik написав оду спокійному дню. А etchingroom1 склали добірку своїх впізнаваних персонажів із різних серій.

Детальніше про художників та їхні роботи читайте тут.

Розкажіть друзям про новину