Мережа побутової техніки показала, що її співробітники їдять інструкції
16 Жов 2023, 11:07

Мережа побутової техніки показала, що її співробітники їдять інструкції

Після запуску нової бренд-платформи «Beyond Techspectations» у серпні під час шкільної кампанії, мережа магазинів побутової техніки та електроніки Curries вивела гумор на новий рівень у своїй новій серії бренд-фільмів.

Curries випустила нову серію рекламних роликів, які в гумористичній формі демонструють, що співробітники мережі докладають максимум зусиль, коли справа доходить до поглиблення своїх знань про продукти, які вони продають. Навіть якщо це означає поїдання інструкцій з експлуатації.

Створена креативною агенцією AMV BBDO, кампанія має на меті продемонструвати, як Curries докладає максимум зусиль, щоб надати найкращий досвід та технічні знання своїм співробітникам та всебічне навчання, яке вони отримують.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Ейслінг Ланкастер, керівник відділу бренду та реклами в Curries, сказала: «Ми знаємо, що наші клієнти насолоджуються можливістю попрактикуватися з усією дивовижною технікою, яку ми продаємо, і наші магазини — найкраще місце для цього. Ви можете не лише випробувати всі найновіші продукти, але й покластися на неперевершену експертизу наших колег, які допоможуть підібрати саме ту техніку, яка вам потрібна.

Ці рекламні ролики дозволяють нам в ігровій формі показати, як далеко наші колеги готові зайти, щоб переконатися, що вони налаштовані на сучасні технологічні тенденції, підкреслюючи при цьому, наскільки цінним є таке особисте обслуговування для наших клієнтів».

30- та 15-секундні ролики транслюватимуться на телебаченні та в диджитал форматі.

Розкажіть друзям про новину