Після запуску нової бренд-платформи «Beyond Techspectations» у серпні під час шкільної кампанії, мережа магазинів побутової техніки та електроніки Curries вивела гумор на новий рівень у своїй новій серії бренд-фільмів.
Curries випустила нову серію рекламних роликів, які в гумористичній формі демонструють, що співробітники мережі докладають максимум зусиль, коли справа доходить до поглиблення своїх знань про продукти, які вони продають. Навіть якщо це означає поїдання інструкцій з експлуатації.
Створена креативною агенцією AMV BBDO, кампанія має на меті продемонструвати, як Curries докладає максимум зусиль, щоб надати найкращий досвід та технічні знання своїм співробітникам та всебічне навчання, яке вони отримують.
Ейслінг Ланкастер, керівник відділу бренду та реклами в Curries, сказала: «Ми знаємо, що наші клієнти насолоджуються можливістю попрактикуватися з усією дивовижною технікою, яку ми продаємо, і наші магазини — найкраще місце для цього. Ви можете не лише випробувати всі найновіші продукти, але й покластися на неперевершену експертизу наших колег, які допоможуть підібрати саме ту техніку, яка вам потрібна.
Ці рекламні ролики дозволяють нам в ігровій формі показати, як далеко наші колеги готові зайти, щоб переконатися, що вони налаштовані на сучасні технологічні тенденції, підкреслюючи при цьому, наскільки цінним є таке особисте обслуговування для наших клієнтів».
30- та 15-секундні ролики транслюватимуться на телебаченні та в диджитал форматі.