Бренд жувального драже Mentos хоче зробити повсякденне життя людей веселішим. І немає нічого більш дратівливого, ніж повільне інтернет-з’єднання.
Згідно з дослідженням, проведеним Дартмутським університетом, вчені стверджують, що розміщення алюмінієвої фольги навколо антен роутерів може покращити сигнал і зменшити перешкоди.
На основі цього дослідження Mentos створив кампанію «WIFI Refresh».
Кампанія, розроблена агенцією VML, буде навчати громадськість, як використовувати власну алюмінієву упаковку Mentos для покращення швидкості інтернету за допомогою покрокових інструкцій, а також запрошуватиме людей відмічати @MentosBrasil у соціальних мережах. Стратегія просування також буде посилена за допомогою інфлюенсерів та амбасадорів кіберспортивної організації Loud, таких як Loud_Mih, Caiox, Castrin та Brabox.
«Refresh — це концепція, яка допомагає зробити повсякденне життя людей веселішим. І немає нічого більш дратівливого, ніж повільний інтернет, коли все постійно вилітає, — каже Габріель Карлетті, асоційований креативний директор VML. — У соціальних мережах часто можна побачити контент із повсякденними предметами, які роблять життя простішим. Саме тоді ми зрозуміли, що упаковка Mentos може стати союзником для покращення інтернету», — додає Віктор Кастело, креативний директор VML.
Окрім команди Loud, для посилення комунікації інфлюенсерська агенція BR Media Group найняла команду креаторів: «Для активації ми повинні були зрозуміти, що потрібно відійти від концепції простого просування продукту, і з цим ми перейшли до ревербераційного маркетингу. Щоб контент (як Mentos) не просто споживався, а сприймався як геймерський хак», — розповідає Тьяго Біспо, бізнес-директор BR Media Group.