14 Жов 2022, 16:10

Mentos навчила єнотів переробляти сміття

Стійкий розвиток зараз є гарячою темою, особливо серед споживачів покоління Z. Але дані Агентства з охорони навколишнього середовища (EPA) за липень показують, що навіть третина американців насправді переробляє відходи, незважаючи на те, що 78% населення повідомляють, що вони з більшою ймовірністю придбають продукт, який чітко позначений як екологічно чистий.

Mentos залучила єнотів для виконання брудної роботи зі збору сміття у рамках нової кампанії, орієнтованої на сталий розвиток, щоб позиціонувати себе як екологічно чистий бренд та закликати споживачів до реальних дій.

Mentos вважає, що єноти для участі в експерименті з переробки мають сенс, оскільки вони вже копаються у смітті. Кампанія Mentos, що отримала назву Mentos Raccoon Recycling Task Force, навчила невелику армію єнотів збирати упаковки від Mentos Pure Fresh Gum, які станом на лютий виготовляються в США з використанням 90% картонних пляшок. Навчання проходило в Каліфорнії, де компанія Mentos досягла «великого успіху» у навчанні єнотів переробці.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Щоб просувати результати, у відеоролику розповідається про процес навчання, при цьому слід зазначити, що істоти не постраждали у процесі. Натомість їх годували різноманітними дорогими частуваннями і «поводилися з ними, як із членами королівської родини». Глядачі можуть спостерігати, як цільова група переробляє упаковки Mentos через різні перешкоди, а кумедний голос за кадром наголошує, що у них «навіть немає протиставлених великих пальців».

«Робота з Raccoon Recycling Force — це цікавий спосіб показати, як ми всі можемо стати трохи краще, навчаючись у такої чарівної та талановитої групи істот», — сказав Крейг Кучра, віце-президент з маркетингу в Perfetti Van Melle, материнська компанія Mentos.

Компанія також включає мобільні та зовнішні елементи реклами, відкриваючи гарячу лінію Mentos RRF. Споживачі можуть надіслати текстове повідомлення “raccoons” на номер 1-833-RACYCLE до 26 листопада, щоб отримати можливість привезти оперативну групу до свого міста.

Крім того, у рамках кампанії представлені активації у TikTok та Instagram, пропонуючи користувачам прийняти «офіційну присягу RRF» правильно утилізувати свої продукти Mentos. Ті, хто підписаний на Mentos у Instagram, мають прокоментувати сторінку «Я обіцяю переробляти» і додати хештег #sweepstakes, щоб взяти участь у розіграші мерчу робочої групи, включаючи капелюхи, футболки та значки.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео