McDonald’s вирішив прибрати своє меню з усіх своїх ресторанів у Саудівській Аравії.
Причина — щоб продемонструвати любов, яку жителі Саудівської Аравії відчувають до бренду вже понад 30 років. Таку любов, коли їм навіть не потрібно дивитися на меню, щоб замовити свої улюблені продукти McDonald’s.
Цей крок здивував шанувальників McDonald’s, але швидко набув популярності, оскільки поширилася чутка про перетворення їхніх ресторанів без меню. Шанувальники вирушили прямо до ресторанів, щоб мати можливість зняти себе всередині, коли вони роблять свої улюблені замовлення без допомоги меню.
«McMenuless Challenge» захопив соціальні мережі та перетворився на тренд: учасники публікували відео, на яких вони виголошували цілі меню та позначають McDonald’s, щоб продемонструвати свої досягнення.
«Коли ми видалили меню, ми не забрали щось — ми розкрили щось глибше. Проста істина полягає в тому, що людям не потрібне меню в McDonald’s. Вони вже знають, що отримують. Це не просто страва, це ритуал — їхнє постійне замовлення — це частина того, ким вони є. Ця кампанія була спрямована на те, щоб відзначити цей непохитний зв’язок між нашими шанувальниками та їхніми улюбленими стравами з McDonald’s», — додала Файруз Хассуна, керівниця відділу маркетингу та комунікацій McDonald’s KSA.
Ідею кампанії розробило та втілило агентство Leo Burnett Dubai.