Індонезія відома тим, що має одне з найгірших інтернет-з’єднань та найнижчих в Азії. Такий хаотичний стан речей діє на нерви молодому населенню країни (і не тільки йому), деякі з яких не соромляться відвідувати ресторани McDonald’s, щоб скористатися їхнім бездротовим доступом до інтернету.
Саме тому індонезійська філія McDonald’s представила власну версію спідтесту, який вимірює якість і швидкість інтернет-з’єднання.
Тест під назвою «Wi-Fries», реалізований в застосунку McDonald’s, пропонує всім, у кого вдома поганий інтернет-зв’язок, виміряти його, щоб отримати знижку. Чим нижчий рівень Wi-Fi з’єднання, тим більша винагорода.
Невдовзі після запуску «Wi-Fries» скористалися понад 6 мільйонів користувачів, було зафіксовано 60% зростання трафіку в застосунку і не менше 45% знижок було застосовано в ресторанах.