McDonald’s запропонував безкоштовний Ківібургер клієнтам з дискетами
28 Гру 2023, 16:42

McDonald’s запропонував безкоштовний Ківібургер клієнтам з дискетами

Це був 1991 рік, коли яйце та буряк об’єдналися в ідеальній, смачній гармонії та створили культовий Ківібургер у McDonald’s.

Бренд перезапустив улюблений бургер Нової Зеландії у своїй останній кампанії «The best of ‘91 is back» за підтримки агенції DDB Group Aotearoa, переносячи аудиторію на три десятиліття назад у часі.

Щоб задати ностальгічний тон і атмосферу, протягом усієї кампанії використовувався логотип McDonald’s 90-х років. Старим і новим клієнтам навіть пропонувалося відкопати свої старі факсимільні апарати і відправити їх, щоб отримати безкоштовний Ківібургер.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

McDonald’s також випустив «Floppy Disk Vouchers», де супер-фанатам просто потрібно пошукати на горищі, в майстерні чи бібліотеці комп’ютер з дисководом для гнучких дисків. У разі успіху вони можуть розблокувати файл MS-DOS, який містить ваучер на важко зароблений приз — Ківібургер.

Бен Пеглер, креативний директор DDB Group Aotearoa, сказав: «Ми хотіли створити ретроспективу до беззаперечної моди, передових технологій та роликів 91-го року, але водночас показати, що найсмачніша ретроспектива — це Ківібургер».

Кампанія проходить на ТБ, зовнішніх носіях, у соціальних мережах та у застосунку McDonald’s.

Розкажіть друзям про новину