McDonald’s запропонував безкоштовний Ківібургер клієнтам з дискетами
28 Гру 2023, 16:42

McDonald’s запропонував безкоштовний Ківібургер клієнтам з дискетами

Це був 1991 рік, коли яйце та буряк об’єдналися в ідеальній, смачній гармонії та створили культовий Ківібургер у McDonald’s.

Бренд перезапустив улюблений бургер Нової Зеландії у своїй останній кампанії «The best of ‘91 is back» за підтримки агенції DDB Group Aotearoa, переносячи аудиторію на три десятиліття назад у часі.

Щоб задати ностальгічний тон і атмосферу, протягом усієї кампанії використовувався логотип McDonald’s 90-х років. Старим і новим клієнтам навіть пропонувалося відкопати свої старі факсимільні апарати і відправити їх, щоб отримати безкоштовний Ківібургер.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

McDonald’s також випустив «Floppy Disk Vouchers», де супер-фанатам просто потрібно пошукати на горищі, в майстерні чи бібліотеці комп’ютер з дисководом для гнучких дисків. У разі успіху вони можуть розблокувати файл MS-DOS, який містить ваучер на важко зароблений приз — Ківібургер.

Бен Пеглер, креативний директор DDB Group Aotearoa, сказав: «Ми хотіли створити ретроспективу до беззаперечної моди, передових технологій та роликів 91-го року, але водночас показати, що найсмачніша ретроспектива — це Ківібургер».

Кампанія проходить на ТБ, зовнішніх носіях, у соціальних мережах та у застосунку McDonald’s.

Розкажіть друзям про новину