Це був 1991 рік, коли яйце та буряк об’єдналися в ідеальній, смачній гармонії та створили культовий Ківібургер у McDonald’s.
Бренд перезапустив улюблений бургер Нової Зеландії у своїй останній кампанії «The best of ‘91 is back» за підтримки агенції DDB Group Aotearoa, переносячи аудиторію на три десятиліття назад у часі.
Щоб задати ностальгічний тон і атмосферу, протягом усієї кампанії використовувався логотип McDonald’s 90-х років. Старим і новим клієнтам навіть пропонувалося відкопати свої старі факсимільні апарати і відправити їх, щоб отримати безкоштовний Ківібургер.
McDonald’s також випустив «Floppy Disk Vouchers», де супер-фанатам просто потрібно пошукати на горищі, в майстерні чи бібліотеці комп’ютер з дисководом для гнучких дисків. У разі успіху вони можуть розблокувати файл MS-DOS, який містить ваучер на важко зароблений приз — Ківібургер.
Бен Пеглер, креативний директор DDB Group Aotearoa, сказав: «Ми хотіли створити ретроспективу до беззаперечної моди, передових технологій та роликів 91-го року, але водночас показати, що найсмачніша ретроспектива — це Ківібургер».
Кампанія проходить на ТБ, зовнішніх носіях, у соціальних мережах та у застосунку McDonald’s.