Розробникам, які часто настільки зосереджені на кодуванні, що забувають про їжу, сподобається нова ініціатива McDonald’s Canada, розроблена у партнерстві з агенцією Cossette.
«Eat the Code» — це розумний промосайт, який ховає пропозиції у рядках коду, що дозволяє його відвідувачам замовляти улюблені страви, не відходячи від комп’ютера.
Технологічна спільнота продовжує зростати у Квебеку, який є домівкою для численних студій відеоігор, тисяч експертів галузі та безлічі технічних ентузіастів. McDonald’s Canada створив цей сайт, щоб поспілкуватися та розважитися з цими творчими особистостями, спокушаючи їхні смакові рецептори під час заслужених перерв.
Кампанія також включає диджитал вивіски, на яких продукти McDonald’s Canada зображені у двійковому коді, з використанням 1 та 0. Ці постери були стратегічно розміщені поблизу технологічних хабів і містять актуальне повідомлення, яке зможуть розшифрувати лише найрозумніші або найрішучіші люди. Крім того, контент буде розповсюджуватися через інфлюенс-маркетинг та соціальні мережі.