McDonald’s заховав свої пропозиції у рядках двійкового коду
10 Чер 2024, 14:03

McDonald’s заховав свої пропозиції у рядках двійкового коду

Розробникам, які часто настільки зосереджені на кодуванні, що забувають про їжу, сподобається нова ініціатива McDonald’s Canada, розроблена у партнерстві з агенцією Cossette.

«Eat the Code» — це розумний промосайт, який ховає пропозиції у рядках коду, що дозволяє його відвідувачам замовляти улюблені страви, не відходячи від комп’ютера.

Технологічна спільнота продовжує зростати у Квебеку, який є домівкою для численних студій відеоігор, тисяч експертів галузі та безлічі технічних ентузіастів. McDonald’s Canada створив цей сайт, щоб поспілкуватися та розважитися з цими творчими особистостями, спокушаючи їхні смакові рецептори під час заслужених перерв.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія також включає диджитал вивіски, на яких продукти McDonald’s Canada зображені у двійковому коді, з використанням 1 та 0. Ці постери були стратегічно розміщені поблизу технологічних хабів і містять актуальне повідомлення, яке зможуть розшифрувати лише найрозумніші або найрішучіші люди. Крім того, контент буде розповсюджуватися через інфлюенс-маркетинг та соціальні мережі.

Розкажіть друзям про новину