McDonald’s випустив капсульну колекцію cтрітстайл-одягу та скейтбордів
01 Вер 2023, 14:39

McDonald’s випустив капсульну колекцію cтрітстайл-одягу та скейтбордів

Гігант фаст-фуду McDonald’s разом з лондонським брендом одягу та скейтбордів Palace створив капсульну колекцію худі, футболок та скейтбордів у рамках кампанії «As Featured In».

Капсула містить інтерпретацію логотипу McDonald’s, який зображений на худі у червоному, чорному та білому кольорах.

Скейтборди з написом Palace можна придбати також у трьох кольорах.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

На футболках зображений звичний кобрендинг, а також безліч різноманітних повідомлень про гріховні задоволення від McDonald’s.

Колекцію можна придбати на офіційному мікросайті Palace McDonald’s у Великій Британії з 16 серпня за допомогою унікального коду, який можна знайти на упаковці McNuggets, що є в наявності у 1400 ресторанах McDonald’s у Великій Британії.

Однак, починаючи з 30 серпня, колекцію можна придбати в усіх інших країнах світу в магазинах McDonald’s за допомогою унікального коду, який можна знайти на упаковці «As Featured In».

Розкажіть друзям про новину