Гігант фаст-фуду McDonald’s разом з лондонським брендом одягу та скейтбордів Palace створив капсульну колекцію худі, футболок та скейтбордів у рамках кампанії «As Featured In».
Капсула містить інтерпретацію логотипу McDonald’s, який зображений на худі у червоному, чорному та білому кольорах.
Скейтборди з написом Palace можна придбати також у трьох кольорах.
На футболках зображений звичний кобрендинг, а також безліч різноманітних повідомлень про гріховні задоволення від McDonald’s.


Колекцію можна придбати на офіційному мікросайті Palace McDonald’s у Великій Британії з 16 серпня за допомогою унікального коду, який можна знайти на упаковці McNuggets, що є в наявності у 1400 ресторанах McDonald’s у Великій Британії.
Однак, починаючи з 30 серпня, колекцію можна придбати в усіх інших країнах світу в магазинах McDonald’s за допомогою унікального коду, який можна знайти на упаковці «As Featured In».