McDonald’s випустив капсульну колекцію cтрітстайл-одягу та скейтбордів
01 Вер 2023, 14:39

McDonald’s випустив капсульну колекцію cтрітстайл-одягу та скейтбордів

Гігант фаст-фуду McDonald’s разом з лондонським брендом одягу та скейтбордів Palace створив капсульну колекцію худі, футболок та скейтбордів у рамках кампанії «As Featured In».

Капсула містить інтерпретацію логотипу McDonald’s, який зображений на худі у червоному, чорному та білому кольорах.

Скейтборди з написом Palace можна придбати також у трьох кольорах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На футболках зображений звичний кобрендинг, а також безліч різноманітних повідомлень про гріховні задоволення від McDonald’s.

Колекцію можна придбати на офіційному мікросайті Palace McDonald’s у Великій Британії з 16 серпня за допомогою унікального коду, який можна знайти на упаковці McNuggets, що є в наявності у 1400 ресторанах McDonald’s у Великій Британії.

Однак, починаючи з 30 серпня, колекцію можна придбати в усіх інших країнах світу в магазинах McDonald’s за допомогою унікального коду, який можна знайти на упаковці «As Featured In».

Розкажіть друзям про новину