Філе-о-фіш з McDonald’s не викликає особливого ажіотажу, але цей бургер з рибою має декілька завзятих, майже «підпільних» прихильників.
Один з таких фанатів створив Facebook-спільноту, присвячену філе-о-фіш, у 2012 році. На жаль, вона не стала популярною, зібравши лише 6 підписників. Але тепер, 13 років потому, креативна агенція Leo UK та McDonald’s відродили цю групу з місією зробити її успішною, якою вона завжди мала бути.
Facebook-спільноту «The Filet-O-Fish Society 2012» прорекламували офлайн за допомогою CRM, зовнішньої реклами, національної преси та контенту у соцмережах. Усе для того, щоб згуртувати пристрасну армію шанувальників страви в одному місці, надавши цьому раніше ігнорованому фандому майданчик, де вони можуть спілкуватися і ділитися своєю любов’ю до улюбленого рибного бургера.
Після відновлення групи та нарощування імпульсу серед підписників, кількість яких зросла з 6 до 5800 і продовжує зростати, 1 липня McDonald’s офіційно відзначив Національним днем філе-о-фіш. Крім того, шанувальники отримали подарунок — одноденну пропозицію: вартість бургера у застосунку McDonald’s становила 2 фунти стерлінгів, як у 2012 році.
Кампанія також включала повернення маскота Phil A. O’Fish, інтеграцію фан-контенту, ностальгійний CRM-маркетинг, розсилки інфлюенсерам, зовнішню рекламу у стилі 2012 року та участь експерта з етикету, який навчив правильно вимовляти назву страви.