Коли ви забираєте логотипи, і все інше навколо продукту знімається, все, на що потрібно подивитися, це продукт. І коли цей продукт — їжа, ви маєте великі шанси на спокусу.
McDonald’s and Leo Burnett’s Breakfast привертають увагу до ранкового меню. Побудована навколо ідеї, що сніданок McDonald’s настільки знаковий, що він не потребує пояснення, кампанія видаляє всі логотипи з реклами, дозволяючи самій їжі бути відмітним активом, який передає бренд.
Кампанія складається із відео, у яких сніданок McDonald’s показаний у «чистому» вигляді. Демонструючи характерні апетитні форми продуктів, які роблять сніданок McDonald’s настільки відомим, бренд не потребує жодної ідентифікації.

У зовнішній рекламі кампанія використовує мінімальний, але сміливий підхід, де макрозображення McDonald’s Breakfast домінують у великомасштабних розміщеннях.
У радіосупроводі використано відповідну мову, щоб спонукати слухачів уявити сніданок, який вони вже зберігали глибоко в своїй підсвідомості. «Подумайте про сніданок з мафіном, сосискою та яйцем, — співає закадровий голос. — Уявіть собі. Хіба це не смачно?». Слухачам буде запропоновано візуалізувати сніданок, перш ніж говорити його назву або назву бренду.
