McDonald’s створив гімн про прийняття та любов молоді до себе
14 Жов 2024, 11:16

McDonald’s створив гімн про прийняття та любов молоді до себе

У Всесвітній день психічного здоров’я McDonald’s Singapore запустив нову ініціативу «Lovin’ Me». Вона спрямована на підтримку емоційного благополуччя молодих людей у Сінгапурі шляхом популяризації любові до себе, життєстійкості та обізнаності про психічне здоров’я.

У центрі кампанії — пісня «Lovin’ Me», що покликана заохотити молодих людей прийняти свою індивідуальність, а також висвітлює теми самоприйняття та емоційної стійкості.

Кампанія також включає серію подкастів «Lovin’ Me’ Conversations», де експерти обговорюватимуть ключові питання, що впливають на сучасну молодь, а також посібник з психічного здоров’я «Lovin’ Me», який містить ресурси та поради щодо самодопомоги.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Запуск цієї кампанії відбувається в той час, коли серед молоді Сінгапуру зростає занепокоєння щодо психічного здоров’я. Згідно з нещодавнім дослідженням Інституту психічного здоров’я (IMH), майже кожна третя молода людина у віці від 15 до 35 років відчувала важкі симптоми депресії, тривоги або стресу. Висновки IMH, які підкреслюють поширеність проблем з психічним здоров’ям, також показали, що надмірне використання соціальних мереж, занепокоєння щодо фігури та кібербулінг є важливими факторами, що сприяють цим проблемам. Це підкреслює необхідність таких ініціатив, як «Lovin’ Me», що сприяють підвищенню життєстійкості та заохочують молодь шукати підтримки.

Кампанія «Lovin’ Me» триватиме протягом жовтня і буде розгорнута на різних платформах, включаючи диджитал, соціальні мережі та канали інфлюенсерів, а продюсером і керівником інтегрованих зусиль виступить агентство Golin.

Розкажіть друзям про новину