McDonald’s показав нічні перекуси покоління Z у своїх закладах
12 Кві 2024, 13:03

McDonald’s показав нічні перекуси покоління Z у своїх закладах

McDonald’s відзначив нічні перекуси у своїх закладах новою кампанією «Nocturnal Creatures».

Креатив, створений агенцією Leo Burnett, звернувся до цільової аудиторії покоління Z, яка з приходом весни може повернутися до повноцінного життя вдень і вночі.

Кампанія, яка показала молодих людей у їхньому природному середовищі існування, а саме в McDonald’s, де вони часто зустрічаються, щоб поділитися своїми моментами пізно ввечері за гамбургером.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як свідчать дані, 84,4% представників покоління Z люблять завершувати вечір у компанії за простою та дружньою трапезою.

Кампанія була створена за допомогою нічної камери, яка зняла молодих людей під час нічного перекусу.

Розкажіть друзям про новину