McDonald’s показав нічні перекуси покоління Z у своїх закладах
12 Кві 2024, 13:03

McDonald’s показав нічні перекуси покоління Z у своїх закладах

McDonald’s відзначив нічні перекуси у своїх закладах новою кампанією «Nocturnal Creatures».

Креатив, створений агенцією Leo Burnett, звернувся до цільової аудиторії покоління Z, яка з приходом весни може повернутися до повноцінного життя вдень і вночі.

Кампанія, яка показала молодих людей у їхньому природному середовищі існування, а саме в McDonald’s, де вони часто зустрічаються, щоб поділитися своїми моментами пізно ввечері за гамбургером.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Як свідчать дані, 84,4% представників покоління Z люблять завершувати вечір у компанії за простою та дружньою трапезою.

Кампанія була створена за допомогою нічної камери, яка зняла молодих людей під час нічного перекусу.

Розкажіть друзям про новину