McDonald’s подарує австралійцям чоботи, натхненні Чикен МакНагетс
19 Лип 2024, 13:49

McDonald’s подарує австралійцям чоботи, натхненні Чикен МакНагетс

Шанувальники Чикен МакНагетс знають про його чотири класичні форми — кістка, м’яч, дзвоник, чобіт — і про те, що останній є найкращою формою для занурення у соус.

Нова, перша у своєму роді кампанія #BootPursuit від агенцій DDB Sydney та Mango Communications віддає данину поваги чудовій здатності нагетсів у формі чоботів до занурення, надаючи фанатам шанс взути свої ноги в одну з 2 000 пар лімітованих чоботів Nuggies.

Щоб взяти участь у кампанії, учасникам потрібно придбати Чикен Макнагетс і знайти нагетс у формі чобота. Тримаючи в руках нагетс, потрібно відсканувати QR-код на пачці.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Застосунок-сканер використовує камеру телефону, щоб відсканувати потрібний шматочок і надає доступ до форми для участі в акції. Ця акція є першою у своєму роді, яка використовує розпізнавання курячих нагетсів за допомогою штучного інтелекту.

За допомогою тижнів ретельного і всебічного тестування (і дегустації) з Google Gemini ШІ-сканер навчився не тільки розпізнавати ідеальні курячі нагетси у формі чобота, але й відрізняти їх від об’єктів, схожих на нагетси, а також від інших форм нагетсів.

Кампанія #BootPursuit стартувала цього тижня і триватиме три тижні, протягом яких буде розіграно 2 000 пар чоботів Nuggies.

Розкажіть друзям про новину