McDonald’s перетворив їжу на двері
06 Лют 2023, 11:59

McDonald’s перетворив їжу на двері

McDonald’s France відчиняє більше дверей для варіантів меню, які можна розглянути, коли настала пізня ніч і спорожнів холодильник.

У рекламній кампанії, представленій як поза домом, так і в діджитал форматі, рекламне агентство TBWA\Paris створило три зображення, переосмисливши пункти меню McDonald’s як різні стилі дверей, доводячи, що завжди є McDelivery, здатний вгамувати муки голоду.

Графіка, що демонструє гнучкість служби доставки їжі McDonald’s, зображує різну обстановку у різний період дня.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Біг-Мак, наприклад, зображено як двері гаража заміського будинку опівдні. Тим часом, картопля фрі зображена як подвійні двері тепло освітленого міського багатоквартирного будинку вночі.

McDonald’s також зобразив своє морозиво у вигляді вітражних дверей історичної будівлі.

Зображення нагадують проект Leo Burnett Frankfurt для McDonald’s у Німеччині, створивши постери з голодними будинками для просування послуги McDelivery.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео