McDonald’s France відчиняє більше дверей для варіантів меню, які можна розглянути, коли настала пізня ніч і спорожнів холодильник.
У рекламній кампанії, представленій як поза домом, так і в діджитал форматі, рекламне агентство TBWA\Paris створило три зображення, переосмисливши пункти меню McDonald’s як різні стилі дверей, доводячи, що завжди є McDelivery, здатний вгамувати муки голоду.
Графіка, що демонструє гнучкість служби доставки їжі McDonald’s, зображує різну обстановку у різний період дня.
Біг-Мак, наприклад, зображено як двері гаража заміського будинку опівдні. Тим часом, картопля фрі зображена як подвійні двері тепло освітленого міського багатоквартирного будинку вночі.
McDonald’s також зобразив своє морозиво у вигляді вітражних дверей історичної будівлі.
Зображення нагадують проект Leo Burnett Frankfurt для McDonald’s у Німеччині, створивши постери з голодними будинками для просування послуги McDelivery.