Поки австралійці повертаються до роботи, McDonald’s нагадує офісним працівникам, що є простий спосіб внести трохи радості в рутину, за допомогою привабливих електронних таблиць.
Зовнішня реклама від агенцій DDB Sydney та OMD Sydney націлена на офісних працівників, показуючи, що є більш смачні речі, якими можна похрумтіти, ніж цифри.
Роботи, створені сертифікованим «фріком в електронних таблицях» Адамом Бентлі, креативним технологом DDB Sydney, містять три знакові продукти McDonald’s, що спонукають до походу до ресторану після наради, перерви в офісі або після роботи.
Реклама розміщена на більш ніж 760 майданчиках у центральному діловому районі Сіднея та навколо нього, включаючи диджитал-носії зовнішньої реклами, вестибюлі офісних будівель і навіть малоформатні екрани в ліфтах.