McDonald’s перетворив Біг-Мак, картоплю фрі та морозиво на електронні таблиці
06 Бер 2025, 12:56

McDonald’s перетворив Біг-Мак, картоплю фрі та морозиво на електронні таблиці

Поки австралійці повертаються до роботи, McDonald’s нагадує офісним працівникам, що є простий спосіб внести трохи радості в рутину, за допомогою привабливих електронних таблиць.

Зовнішня реклама від агенцій DDB Sydney та OMD Sydney націлена на офісних працівників, показуючи, що є більш смачні речі, якими можна похрумтіти, ніж цифри.

Роботи, створені сертифікованим «фріком в електронних таблицях» Адамом Бентлі, креативним технологом DDB Sydney, містять три знакові продукти McDonald’s, що спонукають до походу до ресторану після наради, перерви в офісі або після роботи.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Реклама розміщена на більш ніж 760 майданчиках у центральному діловому районі Сіднея та навколо нього, включаючи диджитал-носії зовнішньої реклами, вестибюлі офісних будівель і навіть малоформатні екрани в ліфтах.

Розкажіть друзям про новину