Іноді перед бургером просто неможливо встояти чи це фотомодель, чи це студент.
Латвійський McDonald’s випустив три фільми в рамках своєї нової кампанії «Poker Faces», у кожній з яких розповідається про персонажа, який вважає себе вищим, ніж нагетси чи гамбургери.
Як і у всіх, іноді потяг до жирної їжі бере гору, і навіть найкрутіші з людей не можуть відмовити собі в солоній закусці.
Глядачі бачать інтелектуала на ім’я Вільхельм, дуже важливі думки якого перервала реклама їжі, фотомодель Анджелу, якій просто не зрозуміти спокуси картоплі фрі.
Це сміливий крок — зосередитись на аудиторії, яка не часто є мішенню для бренду.
У Великій Британії мережа нещодавно вразила своєю рекламною кампанією, яка спиралася на характерних якостях бренду та не показувала їжу чи ресторани.