McDonald’s нагадав, що нема нікого занадто крутого для нього
26 Січ 2023, 17:07

McDonald’s нагадав, що нема нікого занадто крутого для нього

Іноді перед бургером просто неможливо встояти чи це фотомодель, чи це студент.

Латвійський McDonald’s випустив три фільми в рамках своєї нової кампанії «Poker Faces», у кожній з яких розповідається про персонажа, який вважає себе вищим, ніж нагетси чи гамбургери.

Як і у всіх, іноді потяг до жирної їжі бере гору, і навіть найкрутіші з людей не можуть відмовити собі в солоній закусці.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Глядачі бачать інтелектуала на ім’я Вільхельм, дуже важливі думки якого перервала реклама їжі, фотомодель Анджелу, якій просто не зрозуміти спокуси картоплі фрі.

Це сміливий крок — зосередитись на аудиторії, яка не часто є мішенню для бренду.

У Великій Британії мережа нещодавно вразила своєю рекламною кампанією, яка спиралася на характерних якостях бренду та не показувала їжу чи ресторани.

Розкажіть друзям про новину