McDonald’s нагадав, що нема нікого занадто крутого для нього
26 Січ 2023, 17:07

McDonald’s нагадав, що нема нікого занадто крутого для нього

Іноді перед бургером просто неможливо встояти чи це фотомодель, чи це студент.

Латвійський McDonald’s випустив три фільми в рамках своєї нової кампанії «Poker Faces», у кожній з яких розповідається про персонажа, який вважає себе вищим, ніж нагетси чи гамбургери.

Як і у всіх, іноді потяг до жирної їжі бере гору, і навіть найкрутіші з людей не можуть відмовити собі в солоній закусці.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Глядачі бачать інтелектуала на ім’я Вільхельм, дуже важливі думки якого перервала реклама їжі, фотомодель Анджелу, якій просто не зрозуміти спокуси картоплі фрі.

Це сміливий крок — зосередитись на аудиторії, яка не часто є мішенню для бренду.

У Великій Британії мережа нещодавно вразила своєю рекламною кампанією, яка спиралася на характерних якостях бренду та не показувала їжу чи ресторани.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео